רשת נעלי "מרקו", רשת נעלי אופנה לנשים וגברים בפרישה ארצית, מסיימת תהליך של מיתוג מחדש בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים. הרשת השקיעה בעיצוב מחדש של סניפי החברה, הלוגו, אריזות הנעליים, כרטיס מועדון ושקיות המותג. הקונספט החדש מבוסס על סגנון בינלאומי יוקרתי הבא להעצים את חוויית הקנייה, כמו גם לחזק את הקשר בין המותג לעולם האופנה בארץ ובחו"ל. העיצוב החדש מתבסס על שילוב הצבע השחור היוקרתי עם צבעוניות של אדום, כתום ולבן בקווים נקיים.
לדברי ניסים כהן, מנכ"ל רשת נעלי "מרקו": "המיתוג מחדש היה תהליך טבעי שעברה החברה, אשר התרחבה מאוד בשנים האחרונות והפכה למובילת מגמות בתחומה. אין ספק שהתהליך כבר מוכיח את עצמו וכבר העונה הייתה עלייה של 30% במכירות הנעליים".
רשת נעלי "מרקו" מציעה נעליים בעיצובים אופנתיים בלעדיים בייבוא מחו"ל ובעיצוב מקומי תוך התמחות בנעליים, מגפיים וסנדלים עם עקבי סטילטו בסגנון אלגנטי. "מדובר בנישה חשובה ומבוקשת שאינה מטופלת כראוי ע"י רשתות הנעליים בארץ ואנו שמחים להוביל את הדגל בנושא" מסביר כהן, "האישה הישראלית אוהבת מאוד עקבים ומקפידה על הופעה מסוגננת ואלגנטית וברשת אנו משקיעים במותגי מעצבים מאיטליה וספרד הנמכרים אצלנו באופן בלעדי".
רשת נעלי מרקו מונה כיום 11 סניפים ברחבי הארץ והיא נמצאת בבעלות פרטית של משפחת כהן.
בשנת 2006 צפויה הרשת לפתוח כ-5 סניפים חדשים.