שפ"מ, זכיינית הפרסום של רשות השידור שידרה במהלך 2005, 628,256 תשדירי פרסום ברשתות הרדיו השונות של קול ישראל, המהווים גידול של 7% במכירות במונחים כספיים.
בחודש דצמבר אף נשבר שיא המכירות החודשי ב-3 השנים האחרונות, כאשר סך התשדירים ששודרו הגיע ל-64,081, גידול של 12% לעומת החודש המקביל אשתקד.
מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי מסר כי שנת 2005 הסתיימה בגידול פלח השוק של שפ"מ בעוגת הפרסום ברדיו, ומגמת העלייה בשימוש בפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל נמשכת, לאור הביקוש וההזמנות שכבר נמצאות בידי שפ"מ, נראה כי גם הרבעון הראשון של שנת 2006 יסתיים בגידול.