X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

תשלובת החלב של תנובה יוצאת ב"מבצע חלום" חסר תקדים למותג SHOCK במסגרתו יוגרלו אחת לשבוע חדר שינה חלומי לבני נוער (סה"כ 4 חדרים במשך 4 שבועות) וכל יום מחשב PC עם מסך LCD דק. על כל מוצר של שוקו SHOCK מוטבע מספר מזל המשתתף בהגרלה.
המבצע יגובה בקמפיין רחב היקף באמצעות מקאן אריקסון תחת הקונספט: "להתעורר לחדר חדש", בהיקף של כמיליון שקל.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מסקר שערכנו בקרב בני הנוער עולה כי מכשירי חשמל משוכללים בחדר כמו טלוויזיית פלזמה ומחשב עם מסך דק הם בגדר החלום האולטימטיבי שלהם. אנו מציעים מבצע שההשתתפות בו היא קלה מאוד וזמינה מכיוון שכל קניה של מוצר שוקו שוק מכניסה אותך מיד להגרלה, ובכך מעניקים לבני הנוער את האפשרות להגשים חלום אמיתי בעולם שמאד רלוונטי להם- החדר הפרטי שלהם".
מסקר TGI שערכה תנובה בקרב בני נוער עולה כי 76% מהם הכי נהנים לבלות את זמנם בחדרם מול מחשב, ל-56% יש טלוויזיה מכל סוג שהיא בחדר, ל-39% יש כבלים/לווין בחדר, ל-14% יש וידיאו בחדר ול-13% יש DVD.
כיצד משתתפים במבצע?
קונים כל מוצר ממותג המשקאות SHOCK, כשעל כל מוצר יופיע מספר מזל אותו יש לשלוח באמצעות SMS, אתר האינטרנט bokershock.co.il או באמצעות תא טלמסר וכך אפשר לזכות בחדר חלומות הכולל מערכת קולנוע ביתי, טלוויזיית פלזמה "42 , מחשב PC בעל מסך LCD דק ובונוסים נוספים: פוף, מנורה מדליקה, ו-2,500 שקל לבזבוזים.
על הקמפיין:
את המבצע יגבה קמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך 3 שבועות, בעיתונות ובאינטרנט תחת הקונספט: "מבצע SHOCK- להתעורר לחדר חדש".
בקמפיין תככב, סיון מסט, הנערה החמודה מפרסומת ההשקה של המותג SHOCK. סיטואציה הומוריסטית וצעירה מראה את סיון מתעוררת בקושי מקריאת תרנגול שעומד בתוך חדרה ומתמודדת יום יום עם המציאות העגומה של גיל הנעורים - להתעורר בבוקר. המבצע של SHOCK המראה חדר חדש ומאובזר, יסדר לצעירים את חדר החלומות שלהם ויתן להם סיבה מצויינת להתעורר בבוקר! הקמפיין ברוח הומוריסטית ודינאמית.
קרדיטים לקמפיין:
מנהלת מותג SHOCK: מיכל תמרי, סמנכ"ל לקוחות מקאן: שי גורן, מנהל קריאטיב: בני ברונסקי, סופרוויזרית: עדי אורן, תקציבאות: לי-את כהן וענבל רהב, הפקה: תמי כץ-זדה, פלנר: גיא ווינברגר, קופי: אלדד ווינברגר, ארט: יפעת שלזינגר.

תאריך:  11/01/2006   |   עודכן:  11/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il