אולוויז (Always), מובילת שוק ההיגיינה הנשית בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס תחת הסיסמא:" "בזמן המחזור את יכולה ללבוש מה שאת רוצה."
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס יעלה בתחילת ינואר ויכלול סרט פרסומת בטלוויזיה, ופעילות קד"מ .
אופיר גוטמן , מנהל תחום מוצרי הנייר ב-G&P ישראל, מוסר: "Always כנפי הפרפר" סדרת תחבושות חדשה, עם קימורים כפולים המעניקים 50% יותר הגנה צידית ו- 4 פינות של כיסוי רחב יותר בצדדים, היא הסדרה הכי חדשנית והכי מתקדמת בעולם, המעניקה את ההגנה הטובה ביותר בעולם ונותנת מענה אמיתי לצרכים של נשים - החופש ללבוש מה שרוצים מתי שרוצים אפילו בימי המחזור."
במסגרת קמפיין ההחדרה תעלה החברה עם תשדירי פרסום בטלוויזיה ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס", מייצג את החופש ללבוש מה שאני רוצה מתי שאני רוצה, אפילו בזמן המחזור.
במרכז הקמפיין "גשם" של תחתוני סבתא הנזרקות מהחלונות תחת המוטו "תגידי שלום לתחתוני הסבתא", אולוויז מציגה את הדור הבא של התחבושות ההיגייניות עם כנפי הפרפר המעניקים 50% יותר הגנה צידית כך שגם בזמן המחזור אפשר להישאר עם התחתונים האהובים. הקמפיין תחת הסיסמא: "בזמן המחזור את יכולה ללבוש מה שאת רוצה."
שוק מוצרי ההיגיינה הנשית בישראל: אולדייז אוחזת ב-63.6% משוק התחבושות בערכים כספיים (על-פי דוח נילסן לשנת 2005)
קרדיטים: משרד פרסום - גלר נסיס
קופי - עינת אקר
ארט - שירה ורשבסקי
מנהלת קריאיטיב - מירב קורן
פלנינג - ענבל שוחט
תקציבאית-מירב קרופרו
במאי - ערן יובל
פוסט פרודקשיין - ברודקאסט.