סיגל פרוז'נסקי, אשר שימשה עד כה סמנכ"לית השיווק של רשת סטודיו C, מונתה לתפקיד מנכ"ל סטודיו C, הרשת הנשית לעיצוב וחיטוב הגוף.
פרוז'נסקי החלה את דרכה ברשת לפני שנה וחצי כאשר מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק בעקבות רכישת הבעלות על סטודיו C על-ידי חברת אמריקה ישראל השקעות שבבעלות היזם שמשון הראל ועל-ידי יעקב שחר דרך חברת מאיר למכוניות שבבעלותו.
עד כה שישמש הראל כמנכ"ל וכיו"ר פעיל כאשר לפרוז'נסקי יד חופשית בנוגע להתוויית אסטרטגית השיווק של הרשת בבעלות החדשה ,כמו גם על מיתוג הרשת ונושאי הפרסום והמכירות.
במהלך השנה וחצי האחרונות הפכה סטודיו C בהנחייתה של פרוז'נסקי מחברה של מוצר אחד הנשען על שיטה ייחודית, למותג נשי רב מימדי המכיל בתוכו מגוון פעילויות כושר הרזייה וסגנון חיים לנשים בכל תקופות חייהן (נערות, חיילות, סטודנטיות, נשים הרות וכו'). במסגרת הפיתוח של סל פעילות ייחודי לנשים בתחומי העיצוב חיטוב, כושר והרזיה הושקו מגוון מוצרים חדשים ביניהם השקת התעמלות לנשים בהריון וקורסי הכנה ללידה חדשניים, השקת קורסי הגנה עצמית, דיאטה לנערות ועוד וכן שינוי השפה הפרסומית - "סטודיו C - לנשים שרוצות תוצאות".
בנתוני היקפי המכירות של סטודיו C בתקופה זו הסתמן גידול משמעותי ובכללו: גידול של כ-35% בגיוס לקוחות חדשים, גידול של 70% בגיוס לקוחות למוצר "הולכות ומרזות",
גידול של 22% במכירת סדנאות ומעקבי הדיאטה, גידול בהכנסה הממוצעת מלקוחה וגידול בסך הכנסות הרשת, כאשר היקף המכירות שלה צפוי להסתכם בשנת 2005 בכ-45 מיליון שקל.
בתפקידיה הקודמים שימשה פרוז'נסקי כמנהלת שיווק בחברת "מי עדן" וקודם לכן שימשה כמנהלת תקשורת שיווקית בחברת "קוקה קולה".
סיגל פרוז'נסקי (38), נשואה+3, בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים (BA).
רשת סטודיו C, שהוקמה בשנת 1991, מונה כיום 28 סניפים בפריסה ארצית כולם בבעלות עצמית. הרשת מתמחה בתוכניות לעיצוב וחיטוב, כושר ודיאטה לנשים ולנערות.
לסטודיו C 20 אלף לקוחות והיא מעסיקה 350 עובדות.
הבעלות על סטודיו C מתחלקת בין אמריקה ישראל השקעות, דליה לוי, מאיר-חברה למכוניות וצבי רמות.