X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם EMI
▪  ▪  ▪

לאור הביקוש ההולך וגובר של יהודים תושבי חוץ ברכישת נדל"ן בישראל, החליטה חברת EMI לצאת בקמפיין פרסומי בחו"ל שמטרתו להגביר את מודעות לאפשרות רכישת נדל"ן בישראל
באחוז מימון גבוה.
על-פי נתוני החברה בשנת 2005 רכשו כ - 4000 תושבי חוץ דירה בישראל והערכה היא שבשנת 2006 יהיה גידול של 30% בביקוש לנדל"ן בארץ על ידי תושבי חוץ.
קהלי היעד העקריים הם:
1. יהודים תושבי ארה"ב ואנגליה.
2. ישראלים החיים בארה"ב ואנגליה.
3. לקוחות המעוניינים לרכוש דירה בישראל באמצעות הון עצמי נמוך כתחליף לשימוש בכל ההון העצמי שלהם.
4. לקוחות בעלי הון המעוניינים לרכוש נכס למטרת השקעה.
5. לקוחות בעלי הון המעוניינים לרכוש נכס שני לילדים.
יורם אביגד, סמנכ"ל השיווק של החברה אמר שמטרת הקמפיין הינה העצמת תפיסת המוצר של חברת EMI ותועלותיו - קניית דירה למגורים, נופש או השקעה בהון עצמי נמוך/מימון גבוה, שיטה המוכרת במרבית מדינות העולם המערבי. אביגד ציין עוד שמחלקת שירות לקוחות בחברה נערכת למתן תשובות אודות החברה, המוצר, מאגר הזדמנויות נדל"ן ייעודיות לקהל היעד במיקומים המיוחדים ברחבי הארץ, באמצעות מאגר מתווכים ייעודי כמו גם מאגר אנשי קשר בבנקים למשכנתאות האמונים על ליווי הלקוח עד להשלמת העסקה.
הקמפיין יתפרס על-פני חודש, ויתרכז באינטרנט, באתר האינטרנט "Jerusalem Post" ליהודי אנגליה וארה"ב, באתר יפורסם בחמישה מיקומים שונים באנר אשר בהקלקה עליו יגיע הגולש לאתר EMI באנגלית וליצור קשר באמצעות טופס צור קשר.
כמו כן יישלח לינק/באנר לכל הגולשים הרשומים במאגרי התפוצה של עיתון הג'רוסלם פוסט, ובמקביל יעלה פרסום במנוע החיפוש Google וכאשר יקליד הגולש מילת חיפוש רלוונטית הוא יגיע לאתר EMI באנגלית ומשם ייצור קשר עם החברה.
עלות הקמפיין כ-100 אלף דולר.

תאריך:  17/01/2006   |   עודכן:  17/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורן תקשורת
- הודעה מטעם חברת "קונטקט"
יפה אפרתי
- הודעה מטעם רשת TO GO
אמונה
- הודעה מטעם "אמונה"
יהונתן דחוח-הלוי
השיח' מחמד אבו טיר, מספר 2 ברשימת החמאס לבחירות, מתכחש לדברים שצוטטו בשמו בעיתון "הארץ" לפיהם הוא תומך כביכול במ"מ עם ישראל - הוא מאשים את עיתון "הארץ" בסילוף מכוון של דבריו ומדגיש, כי לא שינה את עמדותיו השוללות החזרת הזכויות הפלשתיניות באמצעות מו"מ
ישראלי קורינלדי , יח"צ
הודעה מטעם ערוץ בייבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il