תנובה, יצרנית מוצרי החלב המובילה בישראל, ממשיכה להפתיע בתחום המעדנים ולהוביל מהלכי חדשנות מוצריים בתחום זה. לאחר שהשיקה בהצלחה את סדרת המעדנים קרלו ספירלה, משיקה תנובה תחת המותג סדרה נוספת וחדשנית מסוגה בתחום המעדנים: "קרלו + מוס".
סדרת "קרלו + מוס" כוללת 3 מעדני קרלו בטעמים שונים בתוספת מוס שוקולד מפנק מלמעלה:
- מעדן שוקולד + מוס שוקולד
- מעדן וניל + מוס שוקולד
- מעדן שוקומל (שכבת שוקולד ושכבת קרמל) + מוס שוקולד
שלושת המוצרים קיבלו ציונים גבוהים מאוד במחקרי טעימה חיצוניים בקרב ילדים. הסדרה תושק באריזות בעיצוב בולט ואטרקטיבי בצבע סגול ובגביע שקוף שניתן לראות דרכו את המוצר.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "קרלו, כמותג מעדני הילדים המוביל, ממשיך להפתיע את הילדים. ממחקרים שערכנו עולה כי ילדים אוהבים גיוון ומצפים שיחדשו להם מחד, אך צורכים בעיקר טעמים בסיסיים מאידך. ולכן בסדרה החדשה החלטנו לשלב את החדשנות עם הטעמים המוכרים והאהובים של קרלו".
מעדני קרלו הם המובילים בקטגוריית המעדנים ללא קצפת עם נתח שוק של 26%. בשוק המעדנים בכללותו קרלו מהווה 15% (נילסן, כמותי, ינואר-נובמבר 05).
על הקמפיין: את ההשקה ילווה קמפיין אנימציה חדש באמצעות מקאן אריקסון.
קרלו מנסה למצוא דרכים לפתוח את תיבה הסגורה שכתוב עליה "סוד כמוס" - עם פטיש ועם דינמיט שמפוצץ אותו ולא את התיבה. מהפיצוץ הכובע של קרלו נוחת על התיבה, היא נפתחת ומתגלה הסוד הכמוס: "קרלו פלוס מוס" - סדרת המעדנים החדשה שקרלו אוכל בהנאה.
בנוסף, יעלה קמפיין אינטרנט באתרי הילדים המובילים בו ידפדפו הילדים בספר הסודות של קרלו שכל פרק בו מלא במשחקים והרפתקאות. הילדים יוכלו גם לשלוח כתב סתרים לחברים ואף להדפיס קופון קרלו + מוס מתנה. קמפיין האינטרנט יעלה באמצעות מקאן דיגיטל.
קרדיטים: סמנכ"ל פלנינג: יוני קיש, מנהל לקוחות: שי גורן, פלנינג: גיא וינברגר
קריאטיב פלנינג: אייל לינור, סופרוויזר: עדי אורן, תקציבאית: לי את כהן יקיר, קריאטיב: קבוצת BOX, סמנכ"ל מדיה: חגית שוכמן, מדיה פלנר: אורית שטרמן, מפיקת משרד: אידית לוי, חברת הפקות: אולפנות, חברת אנימציה: סטנגה.