יוסי אלון, מנכ"ל אלון השקעות: "עלינו בקמפיין פרסומי נרחב לקראת תערוכת ההשקעות הבינלאומית ה-3, INVEST 2006. הגאות בשוק ההון באה לידי ביטוי בהצטרפות לתערוכה".
חלקו הראשון של הקמפיין, בעלות כוללת של 300,000 שקלים, מציע הזדמנות לבתי השקעות, קרנות נאמנות, חברות לניהול תיקי השקעות, קופות גמל, השקעות נדל"ן, בנקים וגורמים מרכזיים נוספים בשוק ההון המקומי והבינלאומי, להציג בתערוכה, כמו גם להרצות בכנסים שיתקיימו במסגרתה, אשר יהיו פתוחים לקהל הרחב.
הקמפיין, שיתנהל עד התערוכה עצמה, כבר עלה באתרי האינטרנט של גלובס, דה-מרקר וביזפורטל, ובעיתונים גלובס ודה-מרקר.
חלקו השני של הקמפיין פונה אל משקיעים פוטנציאליים בעלי הון פנוי אשר יגיעו לתערוכה על-מנת לבדוק אפשרויות השקעה בארץ ובחו"ל. חלק זה של הקמפיין יעלה לאוויר כשבועיים לפני התערוכה באתרי האינטרנט של גלובס, דה-מרקר וביזפורטל ובנוסף, בעיתונים גלובס, דה-מרקר, מעריב עסקים וידיעות כלכלה.
"שוק ההון הישראלי נתון בתקופה של גאות, שמתבטאת הן בהצטרפות של החברות הגדולות במשק לתערוכה, דוגמת אקסלנס, מיטב, פיוניר, איזיפורקס, אלטשולר שחם, אינפיניטי, מט"ח 24 ועוד רבים אחרים, והן בהתעניינות חסרת-תקדים מצד המבקרים.
בשבוע הראשון לקמפיין נרשמו למעלה מ- 2,500 בקשות להגיע כמבקרים לתערוכה, עובדה המצביעה על עניין רב של משקיעים. עד עתה נרשמו כמבקרים למעלה מ- 350 משקיעים מחו"ל, אשר הצהירו על כוונתם להגיע לתערוכה, חלקם הגדול מארה"ב.
בעוד שלתערוכות הקודמות הגיעו כ- 6,000 מבקרים לכל תערוכה, השנה אנו מצפים ל- 9,000", אומר מנכ"ל "אלון השקעות".