X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בלמוט
▪  ▪  ▪

חברת בלמוט, המתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק והטמעה של מערכות לשירות עצמי בבנקים, ממתגת את פעילותה בתחום העמדות לשירות עצמי תחת השם POB KIOSK. המיתוג מחדש הוא תולדה של הרחבת פעילותה של בלמוט בחו"ל סביב העמדות לשירות עצמי וכחלק מתהליך ליצירת בידול אל מול המתחרים הבינלאומיים.
בלמוט יצרה לעצמה מוניטין של חברה היודעת להתאים את מוצריה לצרכיו של הלקוח. יודעת לבוא עם מענה מדוייק לצורך המתהווה של הבנק. מוניטין של חברה בעלת יכולות לפרוץ דרך בתחומה ולספק פתרון חדשני הרבה לפני המתחרים ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. השינוי התדמיתי בא לתמוך בתהליכים שעברה החברה. למעשה עם מיתוג פעילותה בתחום העמדות לשירות עצמי תחת השם POB KIOSK, יוצרת בלמוט הפרדה בין פעילותה האחרת הכוללת מתן שירותי תמיכה בתחום המיכון הבנקאי והמשרדי. במסגרת פעילות המיתוג החדש יוקם אתר אינטרנט ייעודי ללקוחות ושותפים. כמו כן ילווה התהליך בפעילות תדמיתית ושיווקית תוך הבלטת ערכי המותג: חדשנות טכנולוגית, מובילות, אמינות וביטחון.
פתרונות POB KIOSK הכוללים עמדות להפקדת שיקים, עמדות לתשלום שוברים, עמדות להפקדת מזומנים, עמדות להנפקת שיקים בודדים, וכן עמדות שירות עצמי ייעודייות אחרות, זכו להצלחה גדולה בישראל ובעולם, וכיום נמצאת החברה במו"מ מתקדם למכירת המערכות במספר רב של מדינות.
עמי יוספסברג, מנכ"ל POB KIOSK ונשיא קבוצת בלמוט צופה כי החברה תרחיב את היקף פעילותה בחו"ל בעשרות אחוזים, זאת בהסתמך על ההתעניינות הגוברת במוצרי החברה בעולם כולו ועל סמך הצלחתן של עמדות הפיילוט שהוצבו בבנקים ברחבי העולם. לדבריו עד סוף 2006 יגיעו מכירות POB KIOSK להיקף של כ-15 מיליון דולר.
על חברת POB LTD.
חברת KIOSK POB מקבוצת בלמוט הנמצאת בבעלותו של עמי יוספסברג, היא מהחברות המובילות בארץ, המתמחה בפיתוח ובהתקנה של מערכות לשירות עצמי וקיוסקים ייעודיים. החברה מתמקדת באינטגרציה של קיוסקים למערכת הבנקאית ומספקת פתרון שלם הכולל תוכנה, תקשורת וחומרה לצד שירותי תמיכה תחזוקה ושדרוג למוצריה. החברה פיתחה מודלים מתקדמים של קיוסקים הכוללים יישומים הנחשבים למילה האחרונה בתחום הבנקאות. מודלים אלה הם סקלאביליים, ניתנים לשינוי ולהתאמה לדרישות הלקוח, תוך שהם משיגים (Return On Investment) גבוה.

תאריך:  22/01/2006   |   עודכן:  22/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il