X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לוריאל
▪  ▪  ▪

חטיבת מוצרי היוקרה של "לוריאל", קונצרן הקוסמטיקה המוביל בעולם ישיק קו בשמים תחת מותג האופנה הבינלאומי המוביל לצעירים "דיזל". הבושם "דיזל" הראשון יושק במהלך 2007 ומוגדר כ"צעיר, מפתיע ולא שגרתי".
מארק מנסגן, נשיא חטיבת מוצרי היוקרה ב"לוריאל" העולמית, צופה כי הבושם "דיזל" יתמקם בתוך זמן קצר בעשיריית הבשמים המובילים בעולם עם צפי מכירות של 300 מיליון אירו. "הודות לניסיון והידע של חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל בניהול מותגי יוקרה ובשמי מעצבים בפרט, יועצם המותג "דיזל", המוביל באופנה חדשנית, איכותית ויצירתית, גם בתחום הבישום".
לדברי אסף בן-דב, מנהל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל, השותפות בין שני מותגי העל הבינלאומיים מבוססת על חיבור בין שני תחומי המצוינות והמומחיות של החברות: יוקרה עדכנית יחד עם אופנה וחדשנות. "לחיבור של לוריאל עם דיזל ערך תדמיתי-יצירתי מוסף, קו הבשמים החדש של "דיזל" יהיה מנוע הצמיחה של חטיבת היוקרה בקרב קהלים צעירים, בגילאי 18-35, ויציע אפשרויות חדשות לשוק מותגי היוקרה בבישום".
בשנים האחרונות פועלת חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל בזיקה לתחום האופנה, מגמה שמתחזקת עם החיבור למותג הצעיר והנועז, "דיזל", העומד כיום בקידמת החדשנות בעיצוב אופנה.
מותג האופנה דיזל נוסד על-ידי רנצו רוסו בשנת 1978 ומציג כיום מכירות בהיקף (לשנת 2005 ) המסתכם במיליארד אירו. המותג פעיל ב- 80 מדינות באמצעות 5000 מרכזי מכירה ונחשב למותג ההלבשה והאופנה היום-יומי (casualwear) היוקרתי בעולם. חנויות הדגל של דיזל ממוקמות במרכזי ערים, באיזורים הנחשבים לעדכניים. הראשונה בהן נפתחה בניו-יורק בשנת 1996.
בחטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל העולמית (כולל ישראל), נמכרים מותגי היוקרה: לנקום, הלנה רובינשטיין ובשמי המעצבים: ג'ורג'יו ארמאני, ראלף לורן, קשארל, פלומה פיקאסו ועוד.

תאריך:  23/01/2006   |   עודכן:  23/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il