X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מיקרוסופט
▪  ▪  ▪

מיקרוסופט ישראל תשיק ביום ראשון (29.1.06) קמפיין פרסום שיתמקד בחבילת ניהול קשרי הלקוחות החדשה בעברית Microsoft Dynamics CRM 3.0. קמפיין הפרסום מלווה את מהלך ההשקה של המוצר החדש בארץ, בהשתתפותו של אורלנדו איילה, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט העולמית שיגיע במיוחד לישראל. ישראל מצטרפת לעשרות מדינות ברחבי העולם שבהן הושק המוצר החדש לאחרונה.
הקמפיין כולל סדרה של מודעות בעיתונות היומית וסדרה של באנרים באינטרנט. תקציב הפרסום של הקמפיין מגיע לכ-300,00 ש"ח. הקמפיין מתבצע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
הקמפיין נועד למצב את מיקרוסופט כשחקן מוביל בתחום ה- CRM בישראל ולהמחיש את קלות הפריסה, הניהול והשימוש בחבילת ה- CRM החדשה. הקמפיין בנוי משתי סיסמאות מרכזיות: "מיקרוסופט זה גם CRM" ו- "CRM מעולם לא היה קל יותר".
המהלך האסטרטגי של כניסת מיקרוסופט לשוק ה- CRM בישראל החל בעת ביקורו בישראל של סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, במאי 2004, שבמהלכו השיק את הגרסא הראשונה של חבילת ה- CRM בעברית.

תאריך:  26/01/2006   |   עודכן:  26/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il