X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת חנויות הנוחות Yellow
▪  ▪  ▪

חברת "פז" משיקה קמפיין המשך באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. בקמפיין יככבו העיזים כדמות המובילה את קונספט המותג.
קמפיין העיזים החדש הוא המשך לקמפיין העיזים שזכה להצלחה ואף גרף את מדליית הזהב בתחרות הבינלאומית לפרסום ושיווק אפקטיבי של איגוד הפרסום האמריקני.
מנכ"ל Yellow שגיא כהן:"הקונספט השיווקי של הקמפיין נועד לחזק את קונספט הנוחות, ולהבליט את הערך המוסף של חנויות הנוחות yellow, המסוגלות לתת מענה נוח, מהיר, זמין (120 חנויות, 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה) ואיכותי לצרכים שגרתיים צפויים ולא צפויים".
עוד הוסיף: "הקמפיין נועד להבליט את השירותים הניתנים בחנויות של משיכת כסף מזומן (כספומן), אפשרות לגלישה באינטרנט האלחוטי של 012, והטענת טלפונים סלולריים...ועוד".
בסרטון הקמפיין רואים עיזים מקבלות פקודות מהמפקד שלהם, ואת גיבורת הסרט "פזית- העיזה הצנחנית", שצונחת לתוך רכב שבו נוהג בחור טרוד מהמטלות שצנחו עליו.
על-מנת להיפתר מהמטלה ומהעז, הוא נכנס לחנות yellow מוסר את העז ומקבל מענה-מוצר עבור כל עז שצונחת עליו במהלך היום.
הקמפיין מחולק לשניים: "תדמית" ו-"מוצרים". קמפיין המוצרים הוא במסגרת שת"פ של פז ספקים ובהם קווי זהב 012, שטראוס עלית (יטבתה ודנונה) ואוסם (ביסלי).
הקמפיין שסיסמתו: "צנחה עליך עז", ישודר במשך 3 שבועות בערוצים השונים בטלוויזיה, רדיו אינטרנט וילווה בדיול מאסיבי בסניפי יילו ומבצעי החדרה אטרקטיביים.

תאריך:  01/02/2006   |   עודכן:  01/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il