X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Skype
▪  ▪  ▪

Skype TM חברת תקשורת אינטרנט כלל עולמית וחברת אינטל משתפות פעולה במטרה לשלב את תקשורת האינטרנט במארג השימוש היומיומי האישי במחשב. החברות עובדות יחדיו בכדי לייעל את ה- Skype למחשבי PC המבוססים על מעבד אינטל עם מרכז כפול ומתכננות להגדיל עוד יותר את תכונות הקול והווידיאו באינטרנט כך שהוא יעביר את התנסויות התקשורת העשירות ביותר האפשריות למשתמשים פרטיים ולאנשי מקצוע.
התוצאה הראשונה העולות בעקבות המאמצים הטכניים המשותפים בין החברות היא זמינותן של שיחות וועידה קוליות בחינם בעלות 10 נתיבי תקשורת לעד 10 אנשים בתוכנת Skype 2.0 - תעשייה שהיא קודם כל נועדה להתקשרות באינטרנט של חבר אל חבר. המאפיין החדש זמין אך ורק למשתמשים בבית או בעסק המשתמשים במחשבי PC נישאים המבוססים על טכנולוגיה ניידת כפולה מסוג Intel Centrino R, ולאלו המשתמשים במחשבים שולחניים אישיים הפועלים באמצעות מעבדי Intel ( R ) Pentium (R ) D, מעבדי Pentium במהדורת Extreme, וטכנולוגיית Viiv ( TM ) של אינטל אשר הוצגה לאחרונה.
שתי החברות מתכננות להוסיף מאפיינים מתקדמים ולייעל את Skype בכדי שמעבדי אינטל בעלי מרכזים כפולים יפיקו יותר תועלת מהתפוקה הגבוהה ומיכולות המחשוב הסימולטאניות שיש למבנה מעבד האינטל עם המרכז הכפול. מאוחר יותר בשנה השנה, Skype תאפשר התקשרות דרך הווידיאו המייעלת את טכנולוגיית אינטל עם המרכז הכפול, תיתן דחיפה קדימה ליכולת הביצוע שלו ותגיש אפשרות של התקשרות איכותית חינם דרך הווידיאו למיליוני משתמשים שיש בבעלותם מעבדי אינטל. מעבר למחשבים הנישאים ולשולחנות העבודה, אינטל ו-Skype חולקות ביניהן חזון משותף לאפשר לתוכנת Skype לפעול בצורה חלקה על-פני מגוון רחב של מצעי מחשוב המבוססים על חברת אינטל ושל סביבות של רשתות תקשורת, כולל מחשבי כיס כמו גם רשתות תקשורת אלחוטיות מסוג WiFi ו- WiMAX.
אנו רוצים להפוך את התקשורת באינטרנט לפשוטה ונגישה, "אמר Henry Gomez, מנכ"ל חברת Skype בצפון אמריקה. "דרך השותפות שלנו עם חברת אינטל אנו יכולים להבטיח כי Skype תתנהל בצורה טובה יותר מכל יישום התקשרות אחר באינטרנט ותביא לדחיפת התפוצה העסקית ואימוץ הצרכן".
"חברת אינטל רואה במחשב ה- PC כלי שיתופי למשתמשים ביתיים ועסקיים, "אמר Robert B. Crooke, סגן הנשיא והמנכ"ל של קבוצת הלקוחות העסקיים של חברת אינטל. "Skype מקדמת יכולת זו וכיום מעבדי אינטל בעלי מרכז כפול מאפשרים לך לנהל שיחות וועידה של Skype של עד 10 משתתפים באיכות התקשרות איכותית יותר הן על גבי מחשבים נישאים והן על גבי מחשבים שולחן ביתיים. אנו נמשיך לעבוד יחדיו בלשלב את טכנולוגיית מצע ה- PC העתידי שלנו יחד עם מפת הדרכים ההולכת ומתפתחת של תוכנת Skype המכילה בתוכה מאפייני יישום עשירים".
למידע נוסף , בקרו באתר: [קישור].
לגבי Skype
תוכנת Skype היא הצעת תקשורת האינטרנט המתפתחת המהירה ביותר בכל העולם, המאפשרת לאנשים בכל מקום לבצע תקשורת בחינם באמצעות הקול והווידיאו. Skype קיימת ב- 27 שפות ומשתמשים בה כמעט בכל מדינה בעולם כולו. Skype מייצרת הכנסה באמצעות תרומות הפרמיה שלה כגון ביצוע וקבלת שיחות אל ומטלפונים ניידים וביתיים רגילים, כמו גם הפעלת תיבה קולית והעברת שיחה. לתוכנת Skype יש גם קשרים עם רשת תקשורת מתפתחת של ספקי חומרה ותוכנה. Skype היא חברת eBay (NASDAQ:EBAY). כדי ללמוד יותר על התוכנה בקרו באתר skype.com.
תוכנת Skype אינה מהווה שירות תחליפי לטלפוניה ולא ניתן להשתמש בה לשיחות טלפון חירום.

תאריך:  11/02/2006   |   עודכן:  11/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il