בימים אלו מעלה חברת AHAVA אתר תוכן הכולל מידע מקיף בנושאי ים המלח, מינרלים, טיפים ומוצרים. עלות הקמת האתר כ-100,000 דולר.
בשלב הראשון יעלה האתר ב-3 שפות: עברית, אנגלית וגרמנית ועד סוף השנה יושלמו שאר תשעת השפות.
אוהד ברגר, מנהל המותג: "מדובר באחד האתרים המקצועיים ביותר בנושאי עור וטיפוח. נושא השקיפות מוביל את החברה גם באתר ובא לידי ביטוי בפרסום מחקרים שביצעה החברה בשיתוף מוסדות מחקר מובילים בעולם, וכן בהצגת רשימת המרכיבים המלאה של כל מוצר ומוצר".
במהלך החודשים הקרובים תעלה החברה במספר קמפיינים ברשת ובימים אלו בוחנת החברה חברות אינטראקטיב.