X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תורג
▪  ▪  ▪

בנהריה, נערכה ביום שלישי, יום הפורים, חגיגה יוצאת דופן, שהורגשה ברחובות ויצמן/סוסקין בעיר. חברת תורג-הנדסה ועבודות אזרחיות ממשגב, הבונה את פרויקט היוקרה "אגדת העיר" בנהריה, הפיקה מיזם ייחודי לרגל חג הפורים, ובאתר הבנייה קיימה הפנינג מושקע, עם שלל אטרקציות לילדים והוריהם. קהל של יותר מ-1,000 איש השתתף בהפנינג ואתר הבנייה נצבע בתפאורה ססגונית ומתקני ענק, שהובאו למתחם הפרויקט.
במסגרת "הפנינג האגדות", נחשפה לראשונה הדירה לדוגמא, שנפתחה לקהל הרחב. הדירה, מאפשרת הצצה נדירה באיזור למגוון האפשרויות הטמונות בדירות שבפרויקט. הביקור בדירה לדוגמא, מעניק חוויה בפני עצמה, ידידותית ומרשימה לכל המתעניינים בתחום עיצוב הפנים.
באמצעותה, הם יכולים גם לקבל פרספקטיבה על איכות החומרים, הבחירה הנכונה של האבזור והפרקטיות שבעיצוב דירה, בכל ההיבטים שבחיי היום יום.
הדירה לדוגמא, שעוצבה על-ידי האדריכלית יעל דיילס בכר, מכילה מגוון פריטים בהם, רהיטי יוקרה, תאורה, אבזור לאמבט ולמטבח, קישוטים מרהיבים ביופיים ושלל פריטי נוי. בנוסף, מטבח מושקע מעץ וונגה יוקרתי בשילובי זכוכית. כל אלו, משתלבים עם המפרט הבסיסי העשיר שנותנת תורג בפרויקט.
ביום שלישי השבוע, בו נמצאו כל הילדים בחופשת הפורים, היה האירוע של "תורג" האטרקציה היחידה שנערכה בעיר. התושבים שהגיעו להפנינג הודו למארגנים על הכנסת האורחים החמה וההשקעה הרבה באירוע, שכולו נערך לקהל הרחב וללא כל תשלום.
במסגרת ההפנינג, הצטלמו המבקרים עם ילדיהם המחופשים, וקיבלו את התמונה בתוך מחזיק מפתחות מיוחד. כמו כן, נערכה תחרות תחפושות, בה קיבל הזוכה במקום הראשון אופני הרים יוקרתיים, זוג אופני הרים נוסף, ניתנו למשפחה שזכתה במסגרת הגרלה שנערכה בין המשתתפים. בנוסף, עלתה הצגה לילדים, מאפרות מקצועיות אפרו במקום את כל מי שחפץ, הופעלו דוכני לונה פארק נושאי פרסים ודוכני יצירת מסכות, עלה מופע הליצן המתנפח, דמויות ענק מחופשות שעשעו את הילדים, די ג'יי הרקיד אותם, הוגש כיבוד קל ועוד.
לדברי איתמר רגב, מנכ"ל תורג, ניתן לומר כי היום נפל דבר בתחום הבנייה למגורים בנהריה. התושבים הכירו מקרוב את חברת תורג, את האיכות והסגנון החם והאנושי של עובדיה, את היציבות והאמינות שלה ואת הנכונות ללכת לקראת הדיירים והקהילה לאורך כל הדרך.
בימים אלו יוצאת תורג במבצע במסגרתו היא מעניקה הלוואת קבלן ב-0% ריבית. מבצע זה ימשך עד ה-15 באפריל. בפרויקט 54 יחידות דיור ב-3 מבנים המתנשאים לגובה 6 קומות כל אחד. שניים מהמבנים פונים לרחוב סוסקין השקט ואחד לרחוב ויצמן.
בפרויקט אגדת העיר, מגוון דירות בנות 5-4 חדרים, פנטהאוזים ודירות סופר פנטהאוז, להן המעלית עולה באופן פרטי. בנוסף, בכל מבנה לובי מפואר בשטח 300 מ"ר. שטחי הדירות נעים בין 90150 מ"ר ולכל דירה חניה עילית ומחסן. מתורג נמסר, כי סיום השלב הראשון בפרויקט צפוי ב- 7.06 סה"כ צפי המכירות - 38 מיליון ש"ח.

תאריך:  16/03/2006   |   עודכן:  17/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il