X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שנקר
▪  ▪  ▪

ההאטה הכלכלית שאפיינה את המשק הישראלי בשנים האחרונות, לא פגעה במכירות בענף התמרוקים והטואלט, להיפך, המכירות אף גדלו בתקופה זו.
הגורם העיקרי הוא פסיכולוגי: אנשים, ובעיקר נשים, אינם מוכנים לוותר על טיפוח הגוף, הפנים והשיער, גם בתקופות של מיתון. להיפך, הם דווקא רוצים להיראות במיטבם. בתחום הקוסמטיקה היוקרתית נמכרו, במסגרות רשתות השיווק בלבד, מוצרים בסכום כולל של כ- 2 מיליון ש"ח. (מתוך פרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.)
מנתוני ענף הקוסמטיקה בהתאחדות התעשיינים מכירות ענף הקוסמטיקה בשנת 2004 הסתכמו בכ- 1.5 מיליארד שקל. מוצרי הטיפוח מהווים כ- 28% מהמכירות.
המחלקה להנדסה כימית בשנקר בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב מקיימת כנס זה במטרה לדון באספקטים מדעיים ורפואיים של תעשיית הקוסמטיקה. בכנס הנערך בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, יוצגו מחקרים עכשוויים ועתידיים שמטרתם לפתח תכשירים משופרים ואופטימליים ולהציע דרכים לשיפור וצמצום הסיכונים הכרוכים בשימוש בהם. מה האמת המסתתרת מאחורי תעשיית הקוסמטיקה וטיפולי העור לשיפור המראה?
בכנס שיתקיים בשנקר בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב ביום חמישי, 30 במרץ, ישתתפו בכירי החוקרים, הדרמטולוגים, פלסטיקאים וביניהם:
ד"ר אלי פינטוס, חב' Nutralease אשר ירצה על יישומי ננו טכנולוגיה בקוסמטיקה ,ד"ר נורית הראל, דירקטורית, חברת ד"ר פישר על מנגנונים ביולוגיים של חומרים קוסמטיים, ד"ר קיזיל זיאד, מרצה בכיר, המחלקה להנדסה כימית, שנקר יציג מחקר בראשותו על יעילות מסנני קרינה, ד"ר אסתר עזיזי, רופאה בכירה במחלקת עור תל השומר, מרצה בכירה לדרמטולוגיה, הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת תל אביב תתייחס גם היא לחשיבות תכשירי הגנה והסכנות לחשיפה מוגברת לשמש, ד"ר אינס ברזק-ורנר מומחית לרפואת עור, מרכז רפואי עתידים תדבר על קילופי עור לשיפור המראה.
פרופ' אברהם דומב, בי"ס לרוקחות, הפקולטה לרפואה, האוניברסיטה העברית ירושלים יציג חידושים מתחום פולימרים ופורמולציות קוסמטיות, פרופ' שושנה ארד, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ונשיאת המרכז האקדמי רופין תספר על דרכן של האצות מן המבחנה לשימושים קוסמטיים ורפואיים, מאור זאבי, סמנכ"ל מו"פ, מעבדות ים המלח-אהבה יחשוף סודות על פיתוח תכשירים לעור על בסיס מינרלים מים המלח בטכנולוגיית ננו ופרופ' רפי שפיר, לשעבר מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית, בי"ח איכילוב ידבר על האמת מאחורי טיפולים וניתוחים אסתטיים.
המחלקה להנדסה כימית בשנקר, בראשות פרופ' משה נרקיס, מפעילה תוכנית לימודים רב-תחומית המעניקה לבוגריה ידע עיוני ומעשי רחב בתכנון ובפיקוח על מכלול תהליכים, בפיתוח מוצרים, בהתאמת התעשיה לדרישות איכות הסביבה, ביישום חומרים מתוחכמים וטכנולוגיות חדשניות, בזיהוי כיווני התפתחות עתידיים ובאינטגרציה של מדע והנדסה. ההתמחויות היחודיות למחלקה הינן חומרים מתקדמים ופולימרים:, ביוטכנולוגיה, מוצרי רפואה ויסודות הקוסמטיקה:, איכות והנדסת הסביבה והנדסת כימיה כללית.
הכנס מיועד לאנשי מקצוע בתחום, קוסמטיקאיות, לציבור הרחב אשר מעוניין לשמוע על "מאחורי הקלעים" של תכשירי הקוסמטיקה והטיפולים האסתטיים. מחיר הכנס כולל ארוחת צהריים 100 שקלים. לרכישת כרטיסים: 03-6110032.

תאריך:  19/03/2006   |   עודכן:  19/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il