חברת נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס) הודיעה היום כי תקים מערכת CEM עבור ספקית הטלקום אמברטל (Embratel) מברזיל. אמברטל היא אחת מספקיות הטלקום הגדולות בברזיל, והגדולה ביותר באיזור ריו דה ז'נירו. עלות המערכת נאמדת בגובה של 250 אלף דולר.
מערכת ה CEM ((Customer Experience Management של נייס תשפר את השירות הניתן במרכזי הלקוחות הטלפוניים של אמברטל. למערכת של נייס מספר תכונות ייחודיות, כמו קישוריות למערכות ממוחשבות לגביה ולניהול קשרי לקוחות, ואפשרות לניתוח של הנושאים שעלו בשיחות הטלפוניות.
לדברי חיים שני, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות, חברות רבות מתמודדות עם תחרות גוברת על ליבם של הלקוחות, והדבר מחייב אותן לשפר את השירות שהן נותנות - "גם חברות מבוססות ומוכוונות לקוח ממשיכות להשקיע במערכות מתקדמות המוסיפות לחוויית הלקוח. באמצעות מערכות כאלו ניתן להבין ולנתח טוב יותר את צרכי הלקוחות, ובכך לחזק את תחושתם החיובית ואת נאמנותם לחברה".
מערכות CEM הן מערכות המנהלות את חווית הלקוח בעת שהוא מתקשר למרכז השירות. מערכות CEM נותנות לארגונים יכולות ניתוח והבנה מיטביות של התנהגות הלקוח, ומאפשרות לנציגי השירות ולמנהלים להגיב טוב יותר לדרישות הלקוחות. למערכת ניתן להוסיף פונקציות מתקדמות רבות, כמו יכולת לימוד מקוונת של נציגי השירות.
המערכת תעניק לנציג השרות להיות יותר אפקטיבי ויעיל ותאפשר למוקדן ולמנהל פרמטרים לענות על צרכי הלקוח.
אודות נייס מערכות נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס) הינה ספקית מובילה של פתרונות הקלטה דיגיטלית ויישומים אחרים, במספר תחומים של ניהול אינטראקציות עסקיות. נייס פיתחה טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לארגונים לתעד, להעריך ולנתח את המגעים העסקיים הבין אישיים שלהם, במטרה לשפר את תהליכי העבודה, לשמר לקוחות וליצור יתרונות תחרותיים. מוצרי החברה מיושמים במרכזי שירות לקוחות, בחדרי עסקות, נמלי תעופה ומוסדות מרכזיים אחרים.
מערכות האבטחה של נייס נמצאות בשירות מוסדות ממשלתיים וציבוריים. משרדיה הראשיים של נייס מערכות נמצאים ברעננה. לחברת נייס מערכות למעלה מ-800 עובדים ברחבי העולם, הפועלים בחברות בנות ומשרדים מקומיים בארה"ב, גרמניה, אנגליה צרפת והונג קונג. בנוסף, לחברה פעילות בלמעלה מ- 60 מדינות באמצעות משרדיה ורשת המפיצים והשותפים שלה.