X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם חברת קומפאק;
רשת בתי הקפה סטארבקס בחרה בקומפאק כספקית הטכנולוגית הראשית לסניפיה ולהנהלות החברה ברחבי העולם. סטארבקס עומדת לפתוח שלוחה גם בישראל.
▪  ▪  ▪

קומפאק נבחרה כספקית הטכנולוגית הראשית של רשת סטארבאקס.
ענקית רשת בתי הקפה סטארבקס בחרה בקומפאק כספקית הטכנולוגית הראשית לסניפיה ולהנהלות החברה ברחבי העולם. סטארבקס עומדת בקרוב לפתוח שלוחה גם בישראל.
שתי החברות יפעלו במשותף על מנת לשלב טכנולוגיה עם איכות חיים ופנאי ובכך להעצים את חווית ההנאה מבתי הקפה המצליחים של סטארבקס וכן לתמוך בגידול העולמי של הרשת בעולם.
קומפאק תצטרף לסטראבקס ומיקרוסופט על מנת ליצור סביבה בעלת חיבור במהירות גבוהה בסניפי הרשת בצפון אמריקה. קומפאק, המובילה העולמית במכשירי מיחשוב ניידים, נבחרה כספקית מכשירי הגישה לאינטרנט של רשת הסלולרית רחבת הפס. כך בעתיד, לקוחות סטארבאקס יוכלו ליהנות מהקפה המועדף עליהם באמצעות קבלת שירות סלולרי דרך מחשב כף היד המצליח iPAQ של קומפאק או כל מכשיר סלולרי אחר שברשותם.
מייקל קאפלס, יו"ר ומנכ"ל, קומפאק העולמית, אמר: "חזונה של קומפאק לאינטרנט סלולרי הוא בהעברת תכנים אישיים באמצעות גישה מכל מקום ובכל זמן. ברית זו עם סטארבקס היא הוכחה מוצקה של המיקוד שלנו בהטמעת מוצרים חדשניים ובכך לספק פתרונות לטובת הצלחת השותפים שלנו".
הווארד שולץ, יו"ר והאסטרטג הראשי העולמי, סטארבקס, אמר: "סטארבקס בחרה בקומפאק על מנת למנף את העוצמה של שני מותגים וכך להגדיל את חווית הלקוח באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר".
חברת סטארבקס, הנסחרת בנאסד"ק, היא הרשת המובילה בעולם של בתי קפה והיא מפעילה 4,100 סניפים ברחבי עולם.
ענקית המחשוב קומפאק היא חברת המחשוב השנייה בגודלה בעולם וספקית ציוד החומרה הגדולה בעולם. קומפאק מפתחת ומשווקת חומרה, תוכנה, פתרונות ושירותים באמצעות אתרי החברה הפרושים בלמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם. הכנסותיה העולמיות לשנת 2000 הגיעו ל-42.4 מיליארד דולר והיא נמנית עם 100 החברות הגדולות בעולם על פי דירוג המגזין היוקרתי פורצ'ן.
קומפאק מספקת פתרונות חדשניים וכוללים לעידן האינטרנט וה- eBusiness לארגונים ולצרכנים בכל רחבי העולם. מטרתה של קומפאק היא להעניק מענה לצורכי המחשוב האקטואליים והעתידיים של ארגונים גלובליים, עסקים בינוניים וקטנים ולקוחות פרטיים. מומחי ומקצועני קומפאק בעולם מסייעים ללקוחות החברה להשיג את מטרותיהם האסטרטגיות והעסקיות תוך יישום מהיר וניצול יעיל יותר של טכנולוגיות המידע. קומפאק מספקת שירותי שילוב מערכות, הקמת רשתות ותפעולן, ניהול מידע, תמיכה וזמינות.
קומפאק מציעה, בין השאר, מערכות מיחשוב ארגוניות בביצועים גבוהים, פתרונות אל-כשל ושרידות למשימות קריטית, שרתים ואשכולות שרתים מבוססי אלפא ואינטל, תחנות עבודה מקצועיות, מחשבים אישיים וניידים, מוצרי רישות ותקשורת וכן פתרונות ניהול, אבטחה ותמיכה ברשתות ובאינטרנט.
קומפאק ישראל פועלת כחברת בת של קומפאק העולמית ומרכזה ברעננה. מוצרי קומפאק ושירותיה נמכרים בישראל ישירות ובאמצעות רשת של משווקים מורשים הפרושה ברחבי הארץ. מקצועני קומפאק ישראל מתמחים באספקת פתרונות כוללים לאינטרנט ומסחר אלקטרוני, ,CRM ERP, רשתות, תשתיות לעידן האינטרנט ופתרונות תפעוליים וניהוליים כוללים.
לפרטים נוספים אודות קומפאק ישראל: www.compaq.co.il.

תאריך:  06/05/2001   |   עודכן:  06/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה דיין - dayanpr
קבוצת לודן הנדסה צופה גידול של כ-%15 בפעילות בשנת 2001
רינת ברובינסקי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת עלית תעשיות
רונית ויינר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם לפידות זמן אמת;
ענק התקשורת מהונג קונג PCCW יפיץ בקרב אלפי משרדי נסיעות במזרח הרחוק את תוכנת גלבוע הישראלית לניהול חברות תיירות ונסיעות.
רוני חסיד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם איגוד התעשיה הקיבוצית
תמר ס., יחסי ציבור
- הודעה מטעם בנק הפועלים;
הבנק שגדל בשעור הגבוה ביותר בנכסיו לעומת שנה קודמת הוא בנק פועלי אגודת ישראל %15.2, לעומת %8.2 של בנק פועלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il