X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שמן תעשיות
▪  ▪  ▪

מהלך המיתוג מחדש למותג עץ הזית צובר תאוצה מאז השקתו לפני כחודש ימים, תוך שהוא מהווה חלק מהמהלך האסטרטגי הכולל בחברה. כעת, הדבר בא לידי ביטוי באמצעות מסע פרסום רחב היקף למותג ולסדרת השמנים החדשה המועשרת בויטמין E, תחת הכותרת: "עץ הזית - מכניסים שמחה לאוכל".
עץ הזית הינו המותג הותיק והמוביל בקטגוריית השמנים בארץ ועל אף שהוא מצליח לשמור על מעמדו במהלך כל השנים, החברה מתכננת לחזק את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריה.
לימור חן-שלאין, מנהלת השיווק של חטיבת המזון מסבירה: " לאחר למידה יסודית של הצרכן בהקשר לקטגוריית השמנים למדנו כי מעבר לתפקיד הפונקציונאלי של השמן בתפקוד השוטף במטבח, הצרכן מייחס לשמן חשיבות מרכזית בשדרוג הקולינארי של המאכלים שהוא מכין. השמן הוא זה ששומר על עסיסיות האוכל, הוא מוסיף רכות וחיוניות לכל ירק או תבשיל ובלעדיו האוכל תפל ולא טעים. אולם החלק המעניין במחקר היה ללמוד על ההתייחסות האמוציונאלית של הצרכן לשמן. השמן נתפס כשמח, צעיר וקופצני, כאוויר לנשימה של האוכל, כמי שמפיח באוכל את הרוח ואת החיים. בלעדיו, אומרים הצרכנים, אין אור ושמחת חיים במטבח ובצלחת".
כחלק מההשקה מחדש למותג, עודכן לוגו "עץ הזית" ועוצבו השפה הגראפית של האריזה והתוויות.
שמן ממשיכה בפיתוח מוצרים מועשרים עם ערך מוסף לצרכן. סדרת שמני "עץ הזית" החדשה הינה סדרת שמני מאכל צמחיים, המועשרת בויטמין E המעניק לשמן ערכים תזונתיים בריאותיים. הסדרה כוללת :שמן קנולה, שמן סויה, שמן חמניות ושמן תירס.
סדרה זו מצטרפת לסדרת "בריאות מהטבע" שהושקה לפני כחמש שנים ומובילה את שמני הפרימיום בארץ עם צמיחה של 35% ב-2005 למול 2004.
מסע הפרסום תחת הכותרת "מכניסים שמחה לאוכל" הוא מבית היוצר של משרד הפרסום רגב-קויצקי.
הקמפיין ממחיש כיצד השמן מכניס חיים ושמחה לאוכל - וגם לחיים שלנו. הביטוי לכך בסרטון הוא באמצעות מאכלים שונים שקופצים מעצמם לקצב מוזיקה עדכנית בסיטואציות שונות.
בסופו של דבר, הקמפיין מזכיר לנו את מה שהפך להיות חלק כל כך בלתי נפרד מחיינו, שכמעט שכחנו לשים לב אליו- השמן הוא זה שמכניס לנו את השמחה האמיתית לאוכל והופך מוצרי יסוד בסיסיים למאכלים טעימים ועסיסיים (אחרי הכל, בלי שמן, הצ'יפס היה סתם עוד תפוח אדמה...)
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בבתי הקולנוע ובנקודות המכירה.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: איתי הרמן ארט דיירקטורית: נירית זר אביתר, מנהל לקוחות: גדי חייט, סופרוויזרית: ליהיא רון, תקציבאית: לימור כהן, מפיק משרד: אשר בן זאב, חברת הפקה: אוג הפקות, במאי: ליאור הרלב, מוזיקה: דני רייכנטל

תאריך:  11/04/2006   |   עודכן:  11/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il