X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת בפעילות ייחודית למשקאות הקלים, במתחם הסינמה סיטי, בהשקעה של כ-300,000 שקל. הפעילות תתקיים במהלך חוה"מ פסח (16.4 - 21.4) ומדגישה את המסר: "המשקאות הקלים של פריגת - היחידים מרכיבים טבעיים בלבד.
טל שכטמן, מנהלת מותג המשקאות הקלים בפריגת: "פעילות זו ממשיכה את קמפיין המשקאות הקלים שלנו ונועדה להמשיך ולחדד את היתרון התחרותי של המותג פריגת בקטגוריה, תוך הדגשת הרכיבים טבעיים בדרך חווייתית ויצירתית. בחרנו לקיים את הפעילות במתחם הסינמה סיטי בגלל הפוטנציאל הגבוה של המשפחות שצפויות לבקר במקום במהלך חוה"מ".
המהלך מציע פעילות חווייתית מקיפה לילדים ולהורים שיבקרו במהלך חופשת הפסח בסינמה סיטי. במסגרת המהלך מתחם הסינמה סיטי יעוצב ויאובזר ברוח המשקאות הקלים של פריגת.
הציבור הרחב שיגיע לסינמה סיטי וירכוש כרטיסים לאחד מסרטי הילדים (המדובבים) יקבל בקופות ברושור המתקשר את הפעילות של פריגת.
בנוסף, במהלך מקבץ הפרסומות תהיה פעילות חווייתית נושאת פרסים באולמות הקולנוע.
סרטון הפרסומת של פריגת, המתמקד בקטגוריית המשקאות הקלים, יוקרן באולמות. הסרטון מתאר אירוע משפחתי בחיק הטבע במסגרתו מנסים בני המשפחה להכניס קשית למשקה הקל של פריגת. המשקה דוחה בכל פעם מחדש את הניסיונות להכניס לתוכו את הקשית, כאשר המסר המלווה את הקמפיין - פריגת עשוי רק אבל רק מרכיבים טבעיים וכל היתר שיישארו בחוץ.
חברת פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים מאוחד (33%), קיבוץ גבעת חיים איחוד (33%) וקבוצת קוקה-קולה ישראל (33%).

תאריך:  16/04/2006   |   עודכן:  16/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לירז אברמוביץ, יחסי ציבור
- הודעה מטעם יפאורה
הילה קומם
- הודעה מטעם מרכז תאיר - תרבות יהודית בלב תל אביב
דפנה טלמון
- הודעה מטעם תנו לחיות לחיות
ארד תקשורת
- הודעה מטעם ארד תקשורת
לב תקשורת, יח"צ
- הודעה מטעם מאדרלנד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il