פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת בפעילות ייחודית למשקאות הקלים, במתחם הסינמה סיטי, בהשקעה של כ-300,000 שקל. הפעילות תתקיים במהלך חוה"מ פסח (16.4 - 21.4) ומדגישה את המסר: "המשקאות הקלים של פריגת - היחידים מרכיבים טבעיים בלבד.
טל שכטמן, מנהלת מותג המשקאות הקלים בפריגת: "פעילות זו ממשיכה את קמפיין המשקאות הקלים שלנו ונועדה להמשיך ולחדד את היתרון התחרותי של המותג פריגת בקטגוריה, תוך הדגשת הרכיבים טבעיים בדרך חווייתית ויצירתית. בחרנו לקיים את הפעילות במתחם הסינמה סיטי בגלל הפוטנציאל הגבוה של המשפחות שצפויות לבקר במקום במהלך חוה"מ".
המהלך מציע פעילות חווייתית מקיפה לילדים ולהורים שיבקרו במהלך חופשת הפסח בסינמה סיטי. במסגרת המהלך מתחם הסינמה סיטי יעוצב ויאובזר ברוח המשקאות הקלים של פריגת.
הציבור הרחב שיגיע לסינמה סיטי וירכוש כרטיסים לאחד מסרטי הילדים (המדובבים) יקבל בקופות ברושור המתקשר את הפעילות של פריגת.
בנוסף, במהלך מקבץ הפרסומות תהיה פעילות חווייתית נושאת פרסים באולמות הקולנוע.
סרטון הפרסומת של פריגת, המתמקד בקטגוריית המשקאות הקלים, יוקרן באולמות. הסרטון מתאר אירוע משפחתי בחיק הטבע במסגרתו מנסים בני המשפחה להכניס קשית למשקה הקל של פריגת. המשקה דוחה בכל פעם מחדש את הניסיונות להכניס לתוכו את הקשית, כאשר המסר המלווה את הקמפיין - פריגת עשוי רק אבל רק מרכיבים טבעיים וכל היתר שיישארו בחוץ.
חברת פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים מאוחד (33%), קיבוץ גבעת חיים איחוד (33%) וקבוצת קוקה-קולה ישראל (33%).