X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
עמירם פליישר דוא"ל עמירם פליישר יועצים לתקשורת ויחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת "פלאפון"
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון תקשורת ועובדיה, בראשות גיל שרון, נרתמים זו השנה השלישית ברציפות ל "יומטוב 2006", יום ההתרמה המסורתי של "קשת", זכיינית ערוץ 2, למען ילדים ונוער בסיכון.
"יומטוב" יערך ב-27 באפריל, כיום שידורים מיוחד ששיאו בערב ההתרמה בסגנון "אליפות הצחוק". את המשדר המרכזי ינחו גדי סוקניק ואיל קיציס וממוקד פלאפון ידווחו על קצב ההתרמות- זוהיר בהלול ולילך סונין.
השידור כולו יעמוד בסימן אליפות הצחוק שתתמקד ב-3 מקצים: ריקוד, שירה ובידור. מדליות זהב, כסף וארד יחולקו לזוכים הגדולים. בין המשתתפים: חברי ארץ נהדרת, אסי כהן, מאיה בוסקילה, מנחם הורביץ, דוד ד'אור עדו תדמור טוביה צפיר, רבקה מיכאלי, פולי פוליאקוב, אור כחלון, אליענה בקייר, סמי הורי ועוד רבים.
במסגרת התגייסותה של פלאפון לפרויקט, יאיישו בהתנדבות כ-1,400 מעובדי פלאפון כולל המנכ"ל גיל שרון והנהלת החברה למעלה מ- 800 עמדות טלפוניות של קווי ההתרמה שייפתחו בבוקרו של יום ההתרמה החל ב- 06:30-09:00 ובין השעות 18:00-01:00 (1 אחר חצות). בימים אלו החלה פלאפון בקמפיין בתוך החברה לגיוס עובדי החברה לפרויקט תחת הסיסמא: פלאפון. פשוט לעשות טוב.
מפלאפון נמסר כי "יומטוב" מצריך היערכות לוגיסטית מיוחדת מצד החברה, הנאמדת במאות אלפי שקלים, כולל תרומת שעות העבודה של העובדים והקמת התשתיות הטכנולוגיות ליום ההתרמה. פלאפון תפעיל מוקד טלפוני מיוחד לקליטת תרומות מחו"ל, שיגיעו מצופי ערוץ הלווין הישראלי שישדר את התוכנית במדינות ארה"ב ומערב אירופה. בנוסף יופעל מוקד אשר ירכז תרומות שאינן כספיות, כגון מוצרים או שירותים.
במקביל לשידור הטלוויזיוני, תעביר פלאפון את יומטוב גם בשידור חי ללקוחות הדור השלישי שלה, כאשר כל ההכנסות משידור זה, וכן ההכנסות מזמן האוויר של הלקוחות שיתקשרו אל מוקדי ההתרמה יתרמו ל"יומטוב".
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, מסר כי, "פלאפון שבה ומוכיחה כי חזון פלאפון למחויבות למעורבות בקהילה וסיוע לצרכיה - מתורגם לעשייה חברתית אמיתית. עובדי פלאפון אשר התנדבו לאייש את המוקדים הטלפונים אחראים על חלק ניכר מ- 12 מיליוני השקלים שנתרמו באירועי "יומטוב" של השנה שעברה, לטובת ילדים ונוער במצוקה. "אני גאה ברוח ההתנדבות שמפגינים בעקביות עובדי פלאפון ובטוח כי גם השנה נתרום מניסיוננו המקצועי ובכל לבנו למען הצלחתו של הפרויקט החשוב של "יומטוב".
חברת פלאפון מובילה בתרומה למען הקהילה. בשנים האחרונות הפעילה מספר רב של פרויקטים התנדבותיים. בין הפרויקטים האחרונים:
"עמותת עלם"
- שיתוף פעולה בין פלאפון למוטורולה למכירת כריות ניקוי למסך הסלולרי - כל ההכנסות קודש לעמותת עלם המסייעת מידי לבני נוער וצעירים במצבי סיכון.
"בית השנטי" - פלאפון יזמה פרויקט תרומה לילדי בית השנטי באמצעות הורדת שומרי מסך שצויירו על-ידי הילדים למכשיר הפלאפון.
עמותת צ.ב.ע..
- פלאפון הקימה מערכת ייחודית לתרומה לעמותה באמצעות פורטל האינטרנט הסלולרי פלאפון ZOOM.
"אור לעיוור"
- פלאפון נרתמה לסייע לעמותה למען העיוור בקריית גת ותרמה למפעל 200,000 ₪ ובכך מנעה את סגירתו. בנוסף, פלאפון מספקת תעסוקה לעובדי מפעל זה ומשלבת אותם במרכז הלוגיסטי של החברה באיירפורט סיטי.
כיתת מחשב וחדר וידיאו -פלאפון תרמה עד היום כ-15 כיתות מחשב וחדרי וידאו למבחר מוסדות חינוך פורמלי, חינוך מיוחד ושיקום אסירים ברחבי הארץ.

תאריך:  18/04/2006   |   עודכן:  18/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il