X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שביעי של פסח בבית המחסה
- הודעה מטעם תנו לחיות לחיות
זאוס

פיני

שוש

מוטי

רינה

פצפוץ

דובון

פונץ'

דפנה

פאנק

גלמור

חג שני של פסח ובבית המחסה של תנו לחיות לחיות ממתינים כלבים רבים ומתוקים, חלקם צעירים יותר חלקם כבר מנוסים ומאולפים.
ברנדי:
גוה מעורבת בגולד בינוני, בת כחודשיים וחצי. היא הגיעה לבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" במצב קשה של תת תזונה. בעקבות שלשולים בלתי פוסקים, נוצרה בעיה במעיים שדרשה ניתוח. בנוסף לכל אלה, היא חלתה בקדחת קרציות ומקבלת טיפול. בעוד כשבוע יסתיימו כל הטיפולים וניתן יהיה לאמץ אותה. היא מחפשת בית חם, מיוחד ואוהב. היא חברותית ומקסימה, מסתדרת עם כלבים וחתולים. הכי אוהבת לעשות פוזות למצלמה. מיקום: מרפאה. צילום: 17.4.
זאוס:
לברדור מעורב כבן שנה. הכלב נזרק לרחוב ומתנדבת של העמותה מצאה אותו והביאה אותו לבית המחסה של "תנו לחיות לחיות". לזאוס יש שבב, פנו לבעליו אולם אלה החליטו לוותר עליו. הוא אנרגטי, אוהב אנשים, מתוק אמיתי ומחכה שיאמצו אותו אנשים טובים באמת. מיקום: אור. צילום: 17.4.
פיני:
פינצ'ר כבן שנה וחצי. פיני נמצא על-ידי עובדי בית המחסה של "תנו לחיות לחיות" בתחנת אוטובוס ליד צריפין והובא לכלבייה, הוא די מטופח ובעליו כנראה זרקו אותו בתחנה ונסעו הלאה. הוא הגיע עם פציעה קלה ברגל, אולם אין לו כל בעיה. הוא חמוד, מקסים אמיתי ופינצ'רי. מיקום: תצפית. צילום: 17.4.
שוש:
גור גולדן מעורב כבן שבעה חודשים. גור חביב מאוד ואנרגטי, ידידותי וסקרן. מתאים לבית עם ילדים ואי אפשר שלא להתאהב בו ממבט ראשון. מיקום: תצפית. צילום: 17.4.
מוטי:
כלב בן כעשרה חודשים, מעורב בגודל בינוני. לבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" הגיע לפני כשבועיים בחור ברכב, פתח את הדלת ושחרר את מוטי. כשהגיעו עובדי הכלבייה לאוטו לברר לפשר העניין, העניק להם הנהג אצבע משולשת, עזב את המקום כשהוא נוטש את הכלב. הוא כלב מתוק, אנרגטי, מתאים יותר למגורים בבית עם חצר ואוהב ילדים. מיקום: חצר 2.
רינה:
נקבה כבת ארבעה חודשים. גם היא נזרקה בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" לפני כחודשיים. היא עליזה, יפה, בעלת אופי גורי, היא קופצנית, סקרנית ורוצה בית אוהב. מיקום: תצפית. צילום: 17.4.
פצפוץ:
כלב פוינטר מעורב כבן שנה. הגיע עם אמבולנס העמותה לאחר שהנהג מצא אותו לפני כחודשיים. הוא כלב שמאוד מאוד רוצה חצר, הוא יכול לשמור טוב על המשפחה החדשה ולהיות נאמן לה מאוד. מיקום: תצפית. צילום: 17.4.
דובון:
גור מתוק בן כארבעה חודשים, שיגדל להיות כלב גדול. הוא נמצא בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" מאז היותו גור צעיר. הוא כלבלב עם אופי מיוחד, מקסים ומצחיק במיוחד. מיקום: תצפית 5. צילום: 17.4.
פונץ':
כלב כבן תשעה חודשים. נזרק בכלבייה ואף אחד לא יודע אם היה לו בית בעבר, הוא מחכה לבית אוהב באמת. הוא חמוד וקצת חששן, וצריך המון אהבה. מיקום: תצפית 6. צילום: 17.4.
דפנה:
גורה מקסימה כבת שלושה חודשים. נזרקה בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" יחד עם שני אחיה, הם נמסרו והיא מחכה שיאמצו גם אותה. היא תגדל להיות כלבה גדולה ומקסימה. ויש לה גם יופי של שם. מיקום: גוריה 4. צילום: 17.4.
פאנק:
בת כשבעה חודשים. הגיעה כשהיתה גורה קטנה. יש לה אופי גורי והיא אוהבת מאוד ולקקנית לא קטנה, חברותית ושמחה. התסרוקת שלה לא משאירה מקום לדמיון איזה מוזיקה היא מעדיפה. מיקום: חצר 2. צילום: 17.4.
גלמור:
לברדור שחור מעורב כבן שמונה חודשים. הגיע כשהיה גור קטן והוא כולו מלא קסם והדר. הוא עדין וביישן, צריך המון אהבה וסבלנות. מיקום: חצר 2. צילום: 17.4.
לאתר תנו לחיות לחיות

"תנו לחיות לחיות", טל' 4516515 - 052, 5548370 - 050, 6241776 - 03, טלמסר לתרומות 2224477 - 057.
תאריך:  18/04/2006   |   עודכן:  18/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il