רונית רפאל, בעלת רשת המרכזים לטיפוח ואסטטיקה הגדולה בישראל, עולה בקמפיין תדמית חדש עם המסר "כי דברים טובים עוברים בירושה".
רונית רפאל: "הקמפיין יפנה לדור הבנים/בנות תוך מתן דגש על הידע הרב שנצבר ברשת ולתוצאות היופי והטיפוח המושגות באמצעות הטיפולים".
בקמפיין ישתתפו בהתחלה הזמרת השחקנית וכוכבת הטלוויזיה, ריקי גל, (המלווה את הרשת מזה מספר שנים) יחד עם ביתה לירי, השחקנית רובי פורת שובל יחד עם ביתה הגר והשחקנית מרינה שויף יחד עם אמה סוניה. בהמשך יצטרפו דמויות נוספות שלכולן קשר למרכזים רפואיים קוסמטיים של רונית רפאל.
הקמפיין בוצע ע"י צוות הפרסום של החברה. הצלמת ורדי כהנא אחראית על כל הצילומים. הקמפיין הינו קמפיין מודעות והקף התקציב הוא שלוש מאות אלף שקל.
רשת רונית רפאל היא רשת היופי וטיפולי האססטטיקה הגדולה בישראל. לרשת חמישה סניפים רפואיים קוסמטיים, בת"א, ירושלים, חיפה, נצרת ורעננה. הרשת מעסיקה כ- 170 עובדים ומציעה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים, קוסמטיים ופלסטיים בשיטות טיפול המשלבות טכניקות מתחומים שונים.