בימים אלה, מעלה נוקיה קמפיין טלוויזיה, המהווה את יריית הפתיחה לשנת המוסיקה של נוקיה, תחת הסיסמא NOKIA connecting people to music.
הסרט מלווה בשיר של הזמר מובי ונראות בו סיטואציות מגוונות, בהן המוסיקה נכנסת לחיינו ומלווה אותנו כאשר NOKIA היא זו שמאפשרת לנו ליהנות מהמוסיקה הכי טובה, בכל מקום, באמצעות מגוון הטלפונים המתקדמים שלה. הקמפיין בהשקעה של 400,000 דולר עולה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס.
חיות יוגב, סמנכ"ל השיווק של יורוקום-נוקיה אמרה כי, "NOKIA הינו המותג המוביל והמועדף בתחום הסלולר בקרב צעירים ובני נוער". על פי מחקר שערך מכון מותגים עבור יורוקום בינואר 2006, עומד אחוז ההעדפה ל-NOKIA בקרב הצעירים בישראל על 52% - קרוב לפי 4 מהמתחרה המדורג שני. החיבור לעולם המוסיקה הנו טבעי ומטרתנו ליצור מובילות גם בתחום זה.
יוגב הוסיפה כי, "מכשירי המוסיקה של Nokia מעצימים את חווית המוסיקה ומאפשרים לכל משתמש להנות מחוויית מוסיקה איכותית וידידותית באמצעות אחסון קל ונוח והורדות מהירות".
בין הטלפונים עם נגני המוסיקה הנמכרים כרגע בישראל: Nokia 6230, Nokia 6630, Nokia 6680, Nokia 6111 , Nokia 6280.