שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל מעלה במים אלה קמפיין פרסום חדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
הקמפיין ישדור בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10, באינטרנט ובשלטי חוצות. הקמפיין מתמקד בסטודנטים הלומדים באוניברסיטה ואשר הצליחו במהלך לימודיהם להתקדם למשרות ניהול בכירות בחברות כמו: סלקום, אל-על, סיאט, נס טכנולוגיות ונוספות.
משרד הפרסום שמטפל בקמפיין הוא ענבר מרחב שקד, חברת ההפקות היא "גוסטבו" והבמאי הוא דרור שאול. מטעם דרבי טיפלו בהפקה יואב ביתן - סמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי ומיה חמו-קמיל מנהלת השיווק בדרבי.