X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגוריית הדגנים בישראל, מרחיבה את פעילותה בתחום הדגנים תחת המותג האהוב על הילדים "שוגי" ומשיקה מוצר חדש: שוגי בריבוע עם קינמון - ריבועי דגנים משבולת שועל מלאה עם קינמון, מכילים סיבים תזונתיים ועשירים בסידן.
בעקבות ההשקה המוצלחת של "שוגי בריבוע" באוגוסט 2005 צמח מותג שוגי ב- 48% (על-פי נתוני איי.סי. נילסן, חצי שנתי, כספי, מרס 2006) והוא תופס היום נתח שוק של 17% - המקום הראשון בתחום דגני הילדים והמשפחה ללא כריות. סה"כ צמחה תלמה ב- 10% בחצי השנה האחרונה, זאת בעוד שכלל שוק דגני הילדים והמשפחה ללא כריות צמח בחצי השנה האחרונה ב- 8%.
השקת שוגי בריבוע עם קינמון תלווה בתמיכה פרסומית בהשקעה של 2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. קמפיין הפונה לילדים ויכלול את סרטון שוגי בריבוע המוכר עם סגיר חדש המדגיש את טעם הקינמון. הסרטון יעלה ב- TV ובקולנוע, וקמפיין אינטרנט באתרי ילדים מובילים. בנוסף, ממשיך שיתוף פעולה עם אתר "טיפו", שיכלול משחקים חדשים ופעילויות אינטראקטיביות להפעלת הילדים.
כמו-כן, קמפיין הפונה לאמהות על-ידי מודעות בעיתונות נשים שידגישו את ערכיו הבריאותיים של המוצר: על בסיס שיבולת שועל מלאה, מכיל סיבים תזונתיים, עשיר בויטמינים, ברזל וסידן, מופחת בנתרן וללא צבעי מאכל. הפניה לאמהות תעשה גם על-גבי גב האריזה בה יוצגו ממצאים מתוך מחקרים שבדקו את חשיבות אכילת ארוחת הבוקר מבוססת דגנים.
דורון זילברשטיין, מנהל שיווק תלמה: "בסקרים שנערכו עלה כי 70% מהילדים אוהבים טעם קינמון וכי ילדים אוהבים גיוון בתוך המותג.
בהשקת שוגי בריבוע עם קינמון אנו למעשה עונים על שני צרכים אלה ומספקים פיתרון עם מותג אהוב בשני טעמים מובילים: דבש וקינמון. כמו שוגי בריבוע בתוספת דבש, גם שוגי בריבוע עם קינמון הינו בעל ערכים תזונתיים גבוהים ובכך אנו עונים גם על צרכי האמהות, המחפשות מוצרים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים עבור ילדיהן. גם השקה זו מהווה חלק מאסטרטגיית Vitality (חיוניות) של יוניליוור העולמית, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה - עומדים בבסיס זהותה של החברה. במסגרת מדיניות זו, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה".
על גבי אריזות שוגי בריבוע עם קינמון יופיעו תובנות מתוך מחקרים שהתפרסמו, המצביעות על החשיבות בהקניית הרגלי תזונה נכונים. בין השאר, מוכיחים המחקרים, כי אכילת ארוחת בוקר מסייעת לילד לפתח מיומנויות חברתיות, רגשיות ושכליות, ולממש את עצמו: שיפור ביטחון והערכה עצמית, שיפור יכולות הלמידה, מצב הרוח וההנאה.
שוק דגני המשפחה והילדים ללא כריות מוערך בכ- 150 מיליון שקלים בשנה (רשתות השיווק ושוק פרטי מבורקד). שוגי מוביל את הקטגוריה עם נתח שוק של 17% ואחריו הני נאט צ'יריוס 15%, קוקומן 13.5%, עוגי 11% וקראנץ 8.5%.
מחיר מומלץ לצרכן 17.99 שקלים.

תאריך:  01/05/2006   |   עודכן:  01/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il