"ישיר בית השקעות" מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ, מעלה קמפיין אינטראקטיב תחת הכותרת "קרן הנאמנות ישיר גלובלית הניבה תשואה של 32.42% - תן גם לכסף שלך לעשות יותר!". הקמפיין יעלה באמצעות באנרים ופרסומות מתפרצות באתרי אינטרנט חדשותיים ופיננסים מובילים ויימשך כשבועיים.
היקף הקמפיין באמצעות Lead ו-Grey Interactive, עומד על כ 100,000 שקל.
לדברי אביעד בר-סלע, סמנכ"ל השיווק ב"ישיר בית השקעות": "זוהי סנונית ראשונה במהלך נרחב שמתכננת חברת "ישיר בית השקעות" ברחבי הרשת. אנו רואים באינטרנט כלי שיווקי ממדרגה ראשונה להעברת המסרים השיווקיים ישירות ללקוחות הפוטנציאליים. האינטרנט כמדיום בעל יכולת מדידה מדויקת מאפשר לנו כוונון ומדידה מדויקים בפניה ללקוחות והינו חלק מרכזי באסטרטגיה השיווקית של החברה.
קרדיטים:
משרד פרסום אינטראקטיב: גריי אינטראקטיב
מנכ"לים משותפים: גיא שמחון וערן ארדן
מנהל קריאייטיב: אבי ענבר
תקציבאי: ניר מליאר
סופרוויזרית: אפרת ווגסמן
משרד פרסום: LEAD
תקציבאי: יונתן זמל
מנהלת לקוחות: מירב גרמן