X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
החודש הקרוב יהיה רווי בקשיים עבורו ועד אמצע אוגוסט, אז יצטרך להחליט סופית כיצד הוא מגבש דעותיו ונערך לקראת העתיד נראה שהעתיד לא ממש ורוד עבורו, כיוון שכוכב סטורן הוא הכוכב שמביא לקשיים ועיכובים ממשיך להשפיע על ראש הממשלה
▪  ▪  ▪
נתניהו בפאניקה? [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

מפת המדינה שלנו עוברת שינוי משמעותי בעקבות כוכב שהגיע השנה לבקר בבית השותפויות והתדמית של המדינה ולא יניח לכולנו עד אשר יקרה השינוי המיוחל שחלקנו הגדול מקווה שאכן יגיע.
על-מנת שנהיה מדויקים יותר בהבנת המתרחש, חשוב שנפנים את האנרגיה של הכוכב המוכר בשמו אוראנוס והוא ורק הוא יכול לחולל את השינויים והזעזועים במדינה שלנו.
הדבר הראשוני לעשייה, הם השינויים המתבקשים ביחסים הבין אישיים שבין איש לרעותו במדינה, כיוון שבעקבות האירועים הפוליטיים הם עולים על שרטון יותר ויותר ומיום ליום. בשנה הקרובה יש לכולנו הזדמנות להתמתן ולהפנים את העובדה כי אין לנו ארץ אחרת והגיע הזמן להפסיק להשתלח זה בזה.
בחודש הקרוב, חודש יולי ייכנס כוכב מרקורי לנסיגה. כוכב זה ידוע ביכולת שלו להשפיע על התקשורת המילולית והכתובה וישפיע על התדמית שלנו מול פני העולם. מצב נסיגה מחצין ומקצין את הטעון תיקון בצורה חמורה והדבר אכן ילווה בדאגה ובעצבנות ממשית, כיוון שגם כוכב המלחמה המוכר בשמו מארס = מאדים, ילווה במהלכיו נסיגה זו.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עובר את אחת התקופות הקשות בחייו והדבר ניכר במפה האישית שלו. מבחינתו, זהו עלבון צורב על כך שלא הצליח להרכיב ממשלה. הוא מרגיש עצמו בודד במערכה ובטוח שכולם בוגדים בו. למעשה, אם לא ישכיל בחודש הקרוב להתנהל נכונה, הוא מזמן לעצמו את תחילת הסוף שלו שעלול להגיע בספטמבר 19.
החודש הקרוב יהיה רווי בקשיים עבורו ועד אמצע אוגוסט, אז יצטרך להחליט סופית כיצד הוא מגבש דעותיו ונערך לקראת העתיד. נראה שהעתיד לא ממש ורוד עבורו, כיוון שכוכב סטורן הוא הכוכב שמביא לקשיים ועיכובים ממשיך להשפיע על ראש הממשלה, כששיא נוסף יהיה סביב חודש ספטמבר 2020 ויתחיל סביב חודש אפריל 2020. גם אם בשנה הקרובה עדיין איכשהו יישאר בצמרת, הרי ששנת 2020 תהיה שנת המהפך המשמעותית עבור ראש הממשלה, כמו גם עבור מפת המדינה שנכנסת לשנתה הנומרולוגית החמישית שהיא גם שנת הגורל של המדינה. משמע, מהפך משמעותי תוך שינויים עמוקים, משמעותיים ורבי טווח.
כל השנה הקרובה יהיו מהפכים סביב נושא התדמית שלנו מול העולם, היחסים הבין אישיים בתוך המדינה בין האדם לרעהו וחוסר מנוחה משמעותי בכל תחומי החיים - כולל בחלק הביטחוני.
טעות עושה ראש הממשלה שמנסה לקחת לליברמן את הקול הרוסי, כיוון שהרוסים נאמנים לבן בריתם ובמיוחד עכשיו שליברמן הוכיח לכולם שהוא אינו פוחד מביבי נתניהו ויתר על כן, מפתו האישית של ליברמן מראה בוודאות כי הוא עולה בסולם המנדטים ומאוכזבי ביבי רבים יבחרו את ליברמן כאופציה, כיוון שחשובה להם תחושת הכוח והיציבות שבה הוכיח ליברמן את עצמו וכי אין לשנות את דעתו בקלות, לעומת הזגזוג הנואש של בנימין נתניהו.
מאחר שראש הממשלה, הינו בן מזל מאזניים המתאפיין בתלותיות יתר ולעיתים חוסר יכולת להחליט, בנימין נתניהו עושה טעות חמורה בעודו מאפשר לבנו לצייץ עבורו בכל מקום אפשרי ולמעשה הוא גודע את הענף שעליו הוא יושב.
כמו-כן, תלות יתר במערכות יחסים אישיים מונעת ממנו לחשוב בבהירות ובשיקול דעת אמיתי. כעת ראש הממשלה נמצא במצב של פאניקה וייקח לו עוד כשנה ומחצה עד אשר ייאלץ לוותר על כסאו באופן מוחלט.
ועד אז, בהצלחה לכולם, ושהטוב ביותר ינצח.

תאריך:  11/06/2019   |   עודכן:  11/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
ח"כ עיסאווי פריג' חושש להידחק למקום לא-ריאלי בבחירות הבאות    דורש יחד עם אחרים כי למפלגה יהיו שני יו"רים - יהודי וערבי - כי 28% ממצביעי המפלגה הגיעו מהמגזר
עידן יוסף
כאן חדשות: נתן אשל הודיע לסמוטריץ' כי לא ימונה לתפקיד שר המשפטים משום שאז המפתח לגורל תיקי ראש הממשלה יהיה בידיו    בליכוד מכחישים, וסמוטריץ' לא הגיב
איתמר לוין
בפעם הראשונה: אותו שופט יכהן פעמיים כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית    הסיבה: הקדמתן המפתיעה של הבחירות מנעה חפיפה בינו לבין שופט אחר
מירב ארד
הודיע: "לא אתמודד על תפקיד יו״ר העבודה ואני מסיר את עצמי מהרשימה לכנסת"    גבאי בתגובה: "עצוב שאיש נפלא כמו טל יוצא מהפוליטיקה. אני מקווה שיחזור לפעול במסגרת הציבורית"
מירב ארד
כתב: "ישראל החופשית והדמוקרטית שלנו נמצאת בסכנה ואני אלחם למען החופש הזה"    הורוביץ כיהן כח"כ מטעם המפלגה בין 2009 ל-2015
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il