X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

כולנו צריכים ללמוד מחה"כ עזמי בשארה, שהצהיר בהפגנת מחאה משותפת למוסלמים ולנוצרים בעיר העתיקה: "קרקע אינה נדל"ן, בפלשתין האדמה היא לאום!!!" ההפגנה האלימה בה הונפו דגלי אש"ף הייתה מחאה חריפה נגד הפטריארך היווני אורתודוכסי איריאנוס הראשון שהעז למכור קרקעות בעיר העתיקה ליהודים.
התלמיד הראוי ביותר ללמוד את תורתו של בשארה הוא היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, שהחליט לא מכבר לאפשר מכירת קרקעות שנרכשו על-ידי הקרן הקיימת לישראל לערבים ישראלים.
את מה שמבין חה"כ בשארה לא מבינים רבים בתוכנו - שרכישת קרקעות הוא מעשה לאומי מאין כמותו: "גאולת הקרקע", כפי שהבינו זאת מנהיגי הציונות, תורה אותה הנחילו גם לתלמידי בתי הספר באותם ימים רחוקים, שחלק מהחינוך לציונות ולאהבת הארץ היה התרומה, מדי יום שישי, ל"קופסא הכחולה".
אותו עזמי בשארה ועמיתיו חברי הכנסת הערבים, מגנים את היהודים המתנגדים למכירת קרקעות לערבים ומכנים אותם "גזענים", בעוד שברוב צביעותם התנגדותם למכירת קרקעות ליהודים בירושלים בירת ישראל אינה גזענות,זוהי הרי הצביעות במלוא כיעורה.
בשארה לא הסתפק בקריאה לביטול עסקת מכירת הקרקעות (רחמנא ליצלן) ליהודים אלא המשיך להסית וקרא לרשות הפלשתינית ולירדן לפעול נגד המעשה הנפשע הזה. אלה הם דברי ההסתה היוצאים מפיו של ח"כ ישראל, שברוב איוולת אנחנו משלמים את משכורתו.
עמיתו של בשארה, חה"כ עבד אל-מאלכ דהאמשה והשייח כאמל חאטיב, מראשי הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, גינו אף הם מכירת קרקעות ליהודים, בכנס שהתקיים בנצרת: "מתברר שהסכנה אופפת את כל מה שהוא ערבי אם זה מסגד אל-אקצא או כנסיית הקבר ,ולכן אין מדובר בסוגיה מוסלמית או נוצרית - אלא בסוגיה לאומית ממדרגה ראשונה".
זהו שיעור חשוב לכולנו הלוקים בשנאת חינם: איך ערביי ישראל, מוסלמים ונוצרים כאחד, שוכחים את האיבה ביניהם כמו הקמת הכנסייה החדשה בנצרת ומתאחדים שכם אחת, תחת כפייה אחת, במאבק נגד מדינת ישראל שהם אזרחיה וחברי הפרלמנט שלה.
אזרחים ערבים כאלה אינם גייס חמישי הפועל בחשאי-אלא שונאי ישראל שאנו ברוב איוולתנו מאפשרים להם לפעול נגדנו בגלוי הן בכנסת ישראל ומעל כל במה מזדמנת בישראל ובחו"ל.
והלקח החשוב מכל הוא: שמתחולל כאן למעלה מ-100 שנה מאבק בלתי מתפשר על אותה חלקת קרקע, וכמו במשפט שלמה האם האמיתית לא תסכים לבתרה.

תאריך:  01/05/2005   |   עודכן:  01/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
מיכאל שרון
בעייתה המרכזית של ישראל היום דומה להפליא לזו של רוסיה, חרף הבדלי הענק הטריטוריאלים והאחרים ביניהם: פשע מאורגן רחב היקף, חסר מעצורים ואתיקה, הקשור ב"אוליגארכים" חסרי מצפון ואחריות או נוכלים שעשו את הונם תוך חבירה לגורמים ממסדיים וסמי-ממסדיים
בלפור חקק ושוש ויג
"תצלצל שפתנו כפעמון הכסף/וכשירת הזמיר/בין חגווי הסלעים הגבוהים לה יען/קול נפלא וטמיר"    כשהתכנס הקונגרס הציוני הראשון כתב משורר צעיר בשם לייב יפה את השורות הללו    התנועה הציונית מראשיתה נאבקה להשיב לעם היהודי סממנים ברורים של זהות לאומית: ארץ ושפה
עו"ד עופר סולר
רופא מחוייב למסור לחולה הסבר מקיף על הטיפול אשר הוא עומד לקבל ובין היתר על טיפולים חלופיים לטיפול המוצע; ואז הוא הופך למעשה לתועמלן של חברת התרופות
מנשה ברק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il