X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם לא תקום מנהיגות אחרת יכול להיות שמדינה בשם ישראל תשרוד כמדינה דו-לאומית אבל זאת לא תהיה המשכיות המדינה של העם היהודי ההיסטורי שקמה בשלהי השואה
▪  ▪  ▪

'הכיבוש' ללא מעצור
אנשים חסרי ידע במדעי המדינה ובחוק הבינלאומי מדברים על 'כיבוש' יש"ע על-ידי הישראלים-היהודים למרות שהסטטוס הנכון הוא 'שטח מריבה'; שטח שעליו יש ליותר מעם אחד זכויות שעליו ישראל השתלטה כתוצאה ממלחמה שנכפתה עליה.
למרות זאת, המילה משקפת אמת במובן אחר, יכולת הישרדותה של ישראל כמדינה של העם היהודי ההיסטורי. מדובר כאן על 'כיבוש' רוב מנהיגות ישראל, במיוחד הנבחרים בכנסת, במערכת המשפט והתקשורת, על-ידי תרבות המערב.
הם אינם מחפשים שיווי משקל, איזון, שילוב שבו היהודי ההיסטורי יהיה חלק מהיהודי-הישראלי החדש אלא נכבשו ואימצו את תרבות העושר, החופשיות, הפרטיות, דרכי חיים... של המערב. כך מדור לדור מורשת ישראל נעלמת וישראל הופכת למדינה מהמניין בעולם ללא אופי מיוחד מלבד דרישת אחרים לחסלה, לכבוש ולרכוש את שטחה.
החזון היהודי לתקומה חדשה, להמשכיות מורשת ישראל ותרומתה לעולם המודרני בירידה מתמדת וגם התכונות שאפיינו יהודים בגלות כגון דגש רציני על חינוך הילדים. בהשפעת המנהיגות הזאת, רוב העם הולך ומתרחק משורשיו והסוף, לפי לקח העבר, ברור.
התופעה של 'שרון' היא פרי מההתבוללות הבלתי מתפשרת. המנהיגות לא מחפשת יושר, אמת, אחוות אחים, אחדות הארץ, תרבותה המיוחדת, 'צדק' לערבים-פלשתינים, דמוקרטיה שבה העם - הרבים - שולטים אינה אלא שקט בעיקר כדי לחגוג את החיים המערביים. גירוש יהודים ללא שלום, אולי לפסק זמן של שקט רלטיבי, יותר כסף מהעולם... מקובלים במסגרת של האפטיה התרבותית שבה כל אחד עומד בעצמו והאחווה למעשה נגמרת בדלת ביתו.
אם לא תקום מנהיגות אחרת יכול להיות שמדינה בשם ישראל תשרוד כמדינה דו-לאומית (בעתיד הלא רחוק ברוב ערבי) אבל זאת לא תהיה המשכיות המדינה של העם היהודי ההיסטורי שקמה בשלהי השואה.
מימון שחיתות
גורם חשוב לשחיתות הם המענקים וההלוואות המועדפות שישראל מקבלת מאמריקה. בנוסף לתלות ופיחות העצמאות הקשורים לכך, הם עידוד שנתי לשחיתות המתבטאת, בין היתר, א. במספר המופרז של שרים, סגני שרים... ב. תשלומי מיליארדים עבור הקמת ממשלות/ קניית קולות לתמיכה בתוכנית זאת או אחרת... ג. תקציבים מנופחים על בסיס של 'מה שהיה יהיה' במקום בדיקות יסודיות של כל סעיף, מטרתו, יעילותו...
בנוסף, לקיחת הכסף - במיוחד הלא צבאי - היא מעין בושה לאומית ומעשה רמאות.
ישראל היא מדינה מודרנית, מפותחת שאחריותה היא לטפל בענייה/ בעיות חברתיות... לפי מורשת ישראל; יהודים מטפלים ביהודים, 'ערבים זה לזה'. המציאות היא שבמקום לקבל את האחריות ל'אחים', היד נטויה, וכאשר אחרים נותנים ההעדפה היא לתגמולים פוליטיים ולא לחיסול העוני והבעיות החברתיות החמורות.
בדרך היד הנטויה חינכו מנהיגי ישראל את העם ויוצא מזה רק רע. העם התרחק ממורשתו, מ'צדק צדק תרדוף', ל'כסף, כסף תרדוף', מאחריות מלאה לזולת לאחריות מינימלית - לפי השוק.

תאריך:  29/05/2005   |   עודכן:  29/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
העתיד עוד יחשוף מי התעשר מבנייתה ומהזזתה התכופה של גדר הביטחון    ספק אם בעתיד דן מרגלית יהיה כה גאה במסע היחצ"נות שערך למען עגל הזהב של גדר "הביטחון"
עו"ד יראון פסטינגר
בשנים האחרונות יש מי שמבקשים לטשטש ואף למחוק את זהותה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי
עוד" שמחה ניר
שבתאי עזריאל
כיצד זה שאבנרי לא עושה מספיק, ואם כבר, אז לא את מה שצריך? מה קרה? הוא לא מקבל מספיק משכורת? ההנחיות שהוא מקבל מאיתנו אינן מספיק ברורות?
גורי גרוסמן
מטוסים קלים בחיה"א משמשים מוניות אויר לקצינים בכירים ולבני משפחותיהם    קצינים בכירים שלא מהמערך הלוחם נהנים מג'יפ לטיולים פרטיים    ברגע שתינתן לכל אחד האפשרות לשחיתות בחלקה המסואבת הקטנה שלו-יעשה זאת ללא היסוס, למעט הפראיירים...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il