X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

כל מי שעדיין מפקפק ביחס לטיבם האמיתי של אנשי "שלום" - דוגמת דוד גרוסמן, סמי מיכאל, סביון ליברכט, יהושע סובול ומיכאל בן-יאיר - יבקר נא באתר "בחזרה לישראל - יום נגד הכיבוש ובעד הדמוקרטיה" [קישור]/, שקיבל את חסותם הנאצלת.
גולת הכותרת של אתר "בחזרה לישראל", בחסות הוד נאורותם האדונים הנכבדים הנזכרים לעיל, הוא משחק הזוי המכונה "Wild West Bank". קשה למצוא סימולציה נאמנה יותר לעולמה של פסיכוזת השלום מאשר אותו "משחק" הממחיש את משולש החידלון שבו מתחבט השמאל ללא מוצא בין קדקודי הריקנות, האטימות והכזב.
בעידן "ההינתקות" נשלפים צדיקי השלום בזה אחר זה מארונותיהם העבשים ומתגלים במלוא ערוותם המחפירה. לאחר התגלותו ההירואית של הוד נייטרליותו מר חדשות, שאילתר והטליא מעשיית שטנה שלא הייתה מביישת את רוקחי עלילות הדם לדורותיהם, הגיע תורה של גווארדיית "השלום" הוותיקה.
אם מתגברים על פרץ אינסטינקטיבי של בוז לנוכח אותו "משחק" מגוחך ואינפנטילי המכונה "הגדה המערבית הפרועה", ומנסים להתייחס בכובד ראש לתופעה המשתקפת מעצם הפקתו של "משחק" כזה, אין מנוס מאבחנה מצערת על מצבו הממאיר של מחנה "השלום".
בעודו מלקק את פצעי אסון אוסלו, נאלץ העם לחוות על בשרו את תפישת הדמוקרטיה הליברלית של אבירי השלום בצלמו ובדמותו של הגנרליסימו שרון, מפצח דמוקרטיות מוסמך, ביריון רודני וגזלן מנדטים. כל פרח, שבו נוגעת ידם הטמאה של אבירי "השלום", מצטמרר, מתעוות ונובל...
מכל נקודת מבט שהיא ועל-פי כל אמת מידה, העם היהודי אינו יכול להיחשב כובש בערש הולדתו ובלב מולדתו ההיסטורית. לעומת זאת, המורשת הדמוגרפית של הכיבוש הערבי חותרת לדחוק את ישראל לגטו קיומי שאינו יכול להבטיח את הישרדותה. העם היהודי חייב להגן על זכותו הטבעית המעוגנת בצדק האוניברסלי לגאול את כל אדמותיו שנגזלו על-ידי הכיבוש הערבי.
מחקריו של פרופ' בן ציון דינור מוכיחים כי הכיבוש הערבי הוא זה אשר עקר את העם היהודי מאדמתו. כלומר, בניגוד לתפישה הגורסת שמרד בר כוכבא מסמל את תחילתה של הגלות היהודית, מסתבר שהכיבוש הערבי הוא זה שהגלה את העם היהודי ממולדתו.
בוועידת סן-רמו, שנערכה בשנת 1920, הכיר העולם בזכותו של העם היהודי לבית לאומי בארץ ישראל כולל עבר הירדן המזרחי, והעניק לבריטניה מנדט ליישם את זכותו הלאומית של העם היהודי בארצו.
תוך בגידה במנדט הבינלאומי, שהוענק לה על-מנת להבטיח את הבית הלאומי היהודי, קרעה בריטניה 77% מאדמת ארץ ישראל והעניקה אותה לערבים לצורך הקמתה של עוד מדינה ערבית מלאכותית ומיותרת המכונה כיום ירדן.
הפלשתיניזם, הטרור, הלוחמה הדמוגרפית וכל שאר הטקטיקות הלוחמניות של הערבים מיועדים למזער את המדינה היהודית לממדי מחיקה. אשר על כן, אין לנו ברירה אחרת אלא לשחרר את שאר אדמותיו של העם היהודי מעול הכיבוש הערבי, אם חפצי חיים אנחנו.

תאריך:  16/06/2005   |   עודכן:  16/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד בנימין לוינבוק
עו"ד בנימין לוינבוק
חשוב לציין כי לאחרונה התקבלה פסיקה, לפיה ניתן לתבוע את המשטרה בגין רשלנות בביצוע תפקידיה, כגון אי טיפול בתלונה    המשטרה תירצה את מה שהיה, כפי הנראה, מחדל נוראי, שבעקבותיו אבדו חיי מעיין ספיר
מנחם ברוד
חז"ל כבר קבעו שאילולא מוראה של מלכות "איש את רעהו חיים בלעו", ובכל-זאת, המשטרה ובתי-הכלא אינם הופכים את האדם להגון יותר ולמוסרי יותר
משה אלעד
איך נקלעה מדינת ישראל למצב בו עמותה יקרה כ"אם הפצועים", שחבריה הם פצועים קשים של מערכת הביטחון בישראל, נדחית על-ידי בעלי קרנות פילנטרופיות של יהודי חו"ל הפועלות בישראל משום ההן כנראה החליטו לתרום רק לנושאים שאינם "נתונים במחלוקת"
עו"ד דרור מתיתיהו
מתי מותר ומתי מעמיד בסיכון של 5 שנות מאסר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il