X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רדידות ויכוח בין ציונים לאנטי ציונים? בעקבות סרטו של חיים יבין
▪  ▪  ▪

חברה המייצרת אוכל לכלבים נתנה את החסות לסרטו ה”משובח” של חיים יבין. זה עורר בי זיכרונות לגבי הסרט "נסיך הגאות והשפל", בו נחשפת פרשת חיים של אימו של הגבר (ניק נולטה), שהאכילה את אביו הטיפש באוכל לכלבים עם רוטב עגבניות והאב שיבח בפעם הראשונה את בישוליה.
כן חיים יבין מנסה להאכיל אותנו באוכל לכלבים. כמו מקצוען הוא מצלם מקרבה מעוותת את המתיישבים בחבל עזה ובצפון השומרון, ואת הערבים הנחמדים והאומללים כולל זה שישב 17 שנה בכלא על.... תנו לי לנחש, חסימת צמתים או הפצת עיתון מחתרתי ושוחרר, תנו לי לנחש... על התנהגות טובה, מצולמים ממרחק מחמיא. זהו א-ב בבימוי וחיים יודע זאת ומעביר מסר לא מילולי ברור:" המתנחלים מ'ארץ המתנחלים' שהיא לא ארץ ישראל, מעוותים ממש כמו דעותיהם".
רוב דוברי העברית בארץ לא ראו את סרטו הנפלא של בובין שגריר רוסיה בישראל ז"ל. האנטי ציונים השולטים בתקשורת לא העזו להציגו ולשדרו עם תרגום. בסרט עלו מספר נקודות ציוניות חזקות שהציגו את היהודים באור חיובי מאד ואת הערבים כחבורה של אנשים שרוצה את אדמות היהודים, שפיתחו אותן יש מאין. בעקבות המשדר שגרם לתהודה גדולה בציבור הרוסי, לטובת ישראל כמובן, הוחזר בובין לרוסיה והסרט נגנז. בישראל ה"דמוקרטית" בה חיים יבין הוא איש תקשורת בכיר הוא אפילו לא שודר!!
כן גם השמאל וגם הימין מבולבלים כולם רוצים שלום אבל אף אחד לא יודע איך ולא מבין לאן מהלכים בעד ונגד יובילו. כן נראה שהבעיה בשנים הקרובות לא תהייה שטחים ולא תהייה שלום, הסכמים, עבודה ומרצחים מוסלמים בשם כזה או אחר אלא... מים.
אחרי הקמת פלשתין תתחיל המלחמה על המים. כבר כיום תחת השלטון הישראלי, הערבים בגדה וברצועה, יושבים על אקוויפר ההר והחוף, שואבים שאיבת יתר, מזרימים ביוב לים דרך נחלינו, תוך כדי זיהום מאגרי המים המשותפים, זאת למרות שקיבלו עשרות מיליוני יורו מהאיחוד האירופי לצורך הקמת מפעלי טיהור. הערבים מכוונים למטרה פשוטה בה ישראל תוצג כמצמיאה את הערבים ומנתקת את צינור המים, שהוא צינור החיים, דבר שיהיה כורך המציאות. רבין, (ממורשת רבין) בשכלו הקטן, לא ראה דבר מעבר לפרס ומסר לירדן 50 מיליון קוב לשנה. גם אחרי גירוש יהודי עזה, שומרון ופינוי רמת הגולן בעיית המים תיוותר. אין לארה"ב ולאויבי העם היהודי באירופה, מחבריו של בילין אין כל כוונה להשקיע עשרות מיליארדים של דולרים הדרושים להתפלת מים לערבים במדינתם "שוחרת השלום".
הגיע הזמן לתכנן לטווח קצת יותר ארוך משבוע או חודש ולמנף את עקרון הטרנספר, שעליו עקרונית הסכימו שכבות רחבות בעולם המערבי הלא ערבי ולהתחיל בגיוס כול תומכי הטרנספר במבצע הומניטארי חסר תקדים בו ישתתפו כול אומות העולם השוחרות שלום, ליישוב כול ערביי ארץ ישראל בסוריה, ארץ הגדולה מישראל פי 6.5, בעלת צפיפות אדם לשטח קטנה פי 3 מישראל ובעלת כמויות מים בלתי מוגבלות (פי 60! מישראל אם לא לוקחים בחשבון את החידקל, שיושב בגבול סוריה עירק), שם יוכלו לביא לידי ביטוי את כל הידע הרב בחקלאות שרכש.

תאריך:  30/06/2005   |   עודכן:  30/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל גורדון
יד קשה נגד חוסמי הכבישים תשרת את מטרתם לגייס את דעת הקהל לצידם. דווקא אי-מניעת הכאוס יביא לחיזוק דעת הקהל נגד החוסמים ובעד ההינתקות
יואב יצחק
מנחם ברוד
פעמים רבות הנזק הנגרם על-ידי המחלוקת כפול שבעתיים מחומרת הליקוי שבגללו היא התעוררה    הדבר דומה למי שמצית את ביתו כדי לבער את הפשפשים
עו"ד גולדבלט משה
במשך שנים רבות השתרשה הדיעה בקרב המבטחים כי בביטוח קבוצתי אין חובה להמציא פוליסה למבוטח, אלא אם הורה המפקח על הביטוח אחרת
עו"ד עופר סולר
בית המשפט פסק: על משרד הבריאות הייתה מוטלת חובת הפיקוח על מרפאות ומכונים העוסקים בכירורגיה קטנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il