X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שלמה נחמה!!! תחזור בך מדבריך ותתנצל בפני תושבי הפריפריה על דברי האדנות, היהירות והשחצנות שלך תושבי הפריפריה בעלי חשבונות בבנק הפועלים משלמים חלק משכרך העומד על 11 מיליון ש"ח בשנה, וגם אחרון המובטלים והעניים בפריפריה מחזיקים את משכורתך כשהם עומדים בתור בבנק הפועלים וגם הם נושאים על גבם את שכרך, תתנצל מר נחמה, ויפה שעה אחת קודם
▪  ▪  ▪

ביום 11.7.05 התבטא יו"ר בנק הפועלים, שלמה נחמה, בוועדת הכספים בכנסת שדנה בנושא דוח ועדת בכר, וכך הוא אמר: "אם המלצות ועדת בכר יועברו כפי שהן כיום, נשקול לתת שירות רק מחדרה עד גדרה, ולהפסיק להיות פעילים בכל הפריפריה כמו היום".
ביום 10.7.05 צפיתי בהקרנת הבכורה של הסרט "שביתה" - על מאבק עובדי הקבלן במפעלי חיפה כימיקלים דרום-דימונה, ולא היה אחד באולם שעיניו לא דמעו מכעס וכאב לאור התמונה של הלוחם החברתי שעומד מול עמיר פרץ, פותח בנאום לוחמני, ומסיים בבכי קורע לב. לוחם אמיץ, שבור בנפש, בוכה וקורא: "תעזרו לנו", על כתפיו של עמיר.
ביום 9.6.04 ישבתי באולם בתל אביב בהקרנת הבכורה של הסרט "זהב לבן עבודה שחורה". ושם הפכתי לאדם רגיש במיוחד שדמעות של זעם פורצות מעניו למצוקות, שעד לפני כן התעלמתי מהן והשארתי לטיפולם של האחרים שלא בחלו רק להעצים אותם.
שני סרטים חברתיים מקולנוע אקטיבי שלא משאירים מקום למחשבות אחרות, למעט הידיעה שהעולם השלישי של עבדים בתוכנו חי ונושם בדרום האצילי שצבוע בדם הכותנה. ועכשיו בא בעל השכר של 11 מיליון ש"ח בשנה ואומר לי: לא רק שאתם בדרום האצילי עבדים קשיי יום, שאפשר לשבור, להכות, לדכא, לפטר, לשחד ולשבור את רוחם, מהיום אני גם מוציא אתכם משטח האליטה הגיאוגרפית-כלכלית, 11 מיליון ש"ח שכר לשנה ומאיים על הממשלה, על השרים, על חברי הכנסת ועל תושבי הפריפריה, שאם יעבור דוח בכר אני אתנתק מהפריפריה. ו- 11 מיליון ש"ח שכר שנתי לא פוחד, ואתם יודעים למה הוא לא פוחד? כי אנשים כמוני "מטומטמים חברתית-פוליטית" יושבים בשקט מול האדנות המתנשאת של ההון והאוליגרכיה במדינה שהיא גם שלנו.
הסרט "שביתה" מסתיים בתמונה אחת ששווה אלף מילים: אריק שרון, סיריל קרן ואריה גנגר, דבריו של עמרם מנהיג המאבק, ברקע התמונה מהדהדים עמוק באוזן: "אריק מקדם, הנגבי מבצע וגנגר משלם את החווה". תמונה אחת, 3 דמויות, ואדם אחד של שחיתות שלטונית ושררה של ההון הגדול שרומסים את רוח האדם.
שלמה נחמה! לי יש בעיה קשה ביותר עם ההתבטאות הזו שלך על הינתקות מהפריפריה, אתה לא תנתק את בנק הפועלים מהפריפריה ותנציח את מצבה העגום של הפריפריה. אנחנו ננתק אותך ואת האדונים שלך מבנק הפועלים, ורק כך נתנתק אחת ולתמיד מהאוליגרכיה שלך ושל הבעלים שלך, אדוני השליטה הרומסים אותנו במסדרונות השלטון.
שלמה נחמה!!! תחזור בך מדבריך ותתנצל בפני תושבי הפריפריה על דברי האדנות, היהירות והשחצנות שלך. תושבי הפריפריה בעלי חשבונות בבנק הפועלים משלמים חלק משכרך העומד על 11 מיליון ש"ח בשנה, וגם אחרון המובטלים והעניים בפריפריה מחזיקים את משכורתך כשהם עומדים בתור בבנק הפועלים, וגם הם נושאים על גבם את שכרך, תתנצל מר נחמה, ויפה שעה אחת קודם.

תאריך:  11/07/2005   |   עודכן:  12/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל שרון
כיום, בפרספקטיבה של זמן, מצטייר, שהזרם ה"סוציאליסטי"-מרכזי בציונות פעל במידה רבה בשליחות האימפריאליזם הבריטי באיזור. ואם כך, אין תמה איפוא שבתור כזה נילחם לוחמת חורמה במלחמת השיחרור מהכובש הזר של אירגוני המרי העיברי, אצ"ל ולחי, שפעלו כנגד האימפריאליזם הבריטי
עו"ד עופר טויסטר
שבתאי עזריאל
השבוע קשרתי סרט כתום. ממש כך. האמת היא שאני תומך בהינתקות, אך לבי עם מתנגדיה וזו דרכי להביע תמיכתי בהם. נשמע מוזר?
עו"ד ליאת בכר-סגל
עיקול שהוטל על דירת מגורים על-ידי בית הדין הרבני, האם הוצא בסמכות כדין
אברהם שרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il