X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם אתם מזלזלים בהמון עם ישראל עד כדי כך, שאתם פשוט מניחים שנשתוק, נצדיק את הדין ונוותר על חזונם של גדולי האומה לאורך כל ההיסטוריה היהודית?
▪  ▪  ▪

(מחשבות שעלו בעקבות הטור של יאיר לפיד בשבוע שבעבר)
חשבתם פעם מה יקרה אם תצליחו?
לא, ברצינות, מה בדיוק אתם חושבים שיקרה? נניח שההינתקות הכחולה תצליח.
הבולדוזר שיושב למעלה (אריק שרון) יעלה על הבתים, בית המשפט יכלא את כולנו, גדודי היס"מ ישתמשו באלימות חסרת מעצורים ומח"ש, והתקשורת תדאג להוציא אותנו מיעוט קיצוני מעורער.
חלומכם יתגשם: ההינתקות תתבצע, ואחרי כמה שבועות נבין שזה לא חלום - אסון נפל על ישראל. מה יקרה אז?
אתם הרי לא חושבים שפשוט נמשוך בכתפינו ונגיד "טוב, נו ניסינו". שנייבב יומיים-שלושה כמה אתם פוסט-ציונים, כופים דעת מיעוט על הכלל, ונחזור לעבוד, ללמוד ולהתפלל. לא יכול להיות שעם הזמן התחלתם להאמין לזלזול של עצמכם בעם ישראל.
או שכן יכול להיות?
האם אתם לא מבינים שלא נוותר, ולא ניפרד? אנחנו אלה שנגיד "שלטונכם לא שלטוננו, בית משפטכם לא משפטינו, יאושכם לא תקוותינו".
האם אתם מזלזלים בהמון עם ישראל עד כדי כך, שאתם פשוט מניחים שנשתוק, נצדיק את הדין ונוותר על חזונם של גדולי האומה לאורך כל ההיסטוריה היהודית?
נכנע לייאוש ולעייפות שלכם מערכי הציונות ולהתמכרות העיוורת שלכם ל"שלום" ולזכויות האדם?
מה אנחנו אמורים לעשות לפי התוכנית הגדולה שלכם? להתקפל בחזרה לחורים שלנו בלי ציוץ של מחאה או כעס?
האם אתם עד כדי כך בזים לנו, שאתם מניחים שאתם הציבור היחידי בארץ שהוא ריאלי? בעלי חזון ואידיאולוגיה רציונליים? בעלי ההשכלה שחייבים להציל את המדינה מן ההמון העילג? עד כדי כך שכנעתם את עצמכם שאנחנו סתם חבורת מסורתיים המחזיקים באמונות פרימיטיביות, עד שהחלטתם לקבוע את עתיד המדינה היהודית לבד?
העיקר שתשארו בכסא, ובעמדות הכוח! ואיך בדיוק אתם מתכוונים לשכנע אותנו להצביע לכם שוב? לשקר לנו שוב? לנצל את האמונה שלנו בכם? מתוקף איזה ערך אתם חושבים שילדכם ירצו לשרת בצבא? ליישב את הארץ? על איזה בסיס אתם חושבים שנהיה מוכנים שתמשיכו לנהל את מוסדות המדינה?
האם בכל מפגשי האליטה שלכם, בכל ניירות העמדה והתוכניות המפורטות שלכם, הקדשתם גם לנו איזה דף? האם יש לכם רעיון איך תחיו במדינה שרוב תושביה מרגישים שהם נדרשים להקריב את חייהם - יום אחרי יום ופיגוע אחרי פיגוע - בשביל שאתם תבואו ותהפכו את המדינה למדינת כל אזרחיה? מדינה שמוכנה לתת זכויות לפליטים ערביים אבל את אזרחיה, נאמניה היא זורקת לכלא ולבתי החולים.
האם לקחתם בחשבון שתאבדו את נאמנותינו? האם הפובליציסטים שלכם יצליחו להתרגל לדבר בגלוי על פוסט ציונות? איך יגיבו בניכם הקצינים שחונכו על ערכי ההתיישבות ונדרשים לפנות יישובים? מה יעשו בעלי ההון כשהם יגלו שהציונות נגמרה ואפשר להעביר את המפעלים לסין ללא מצפון? האם אתם מוכנים נפשית לכך שנקום כל בוקר בתחושה שהרסתם את עתיד כולנו, את עתיד המדינה היהודית?
אתם לא האויב, חלילה, אבל אתם התמכרתם לנאומיו ורעיונותיו...
אבל כל זה יכול להמנע, אתם יודעים - פשוט תשאלו אותנו, תראו לנו שדעתנו חשובה. אבל אם חלילה תהיה הינתקות, ותצליחו טוטלית להתנתק מרצון הבוחר, תהפכו את המדינה ל'מדינת כל אזרחיה' - הדור הבא כבר יגדל במנהטן, יתנתק מהכל (לכם אין מה לדאוג, קרקעות ואזרחות כבר רכשתם - אולי אתם מתכננים את זה כבר שנים...).
לא יכול להיות שזה מה שאתם רוצים, אני מקווה שלפחות זה עדיין נכון.

תאריך:  12/07/2005   |   עודכן:  12/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה דר
בניגוד למה שטוענים כל המגנים, הפיגוע בלונדון אינו מנוגד לרוח האיסלם.
משה מכנס, עו"ד
על שלושה בלשים עילאיים, היודעים את תוצאות החקירה עוד בטרם החלה
יצחק ג'קי אדרי, דימונה
שלמה נחמה!!! תחזור בך מדבריך ותתנצל בפני תושבי הפריפריה על דברי האדנות, היהירות והשחצנות שלך    תושבי הפריפריה בעלי חשבונות בבנק הפועלים משלמים חלק משכרך העומד על 11 מיליון ש"ח בשנה, וגם אחרון המובטלים והעניים בפריפריה מחזיקים את משכורתך כשהם עומדים בתור בבנק הפועלים וגם הם נושאים על גבם את שכרך, תתנצל מר נחמה, ויפה שעה אחת קודם
מיכאל שרון
כיום, בפרספקטיבה של זמן, מצטייר, שהזרם ה"סוציאליסטי"-מרכזי בציונות פעל במידה רבה בשליחות האימפריאליזם הבריטי באיזור. ואם כך, אין תמה איפוא שבתור כזה נילחם לוחמת חורמה במלחמת השיחרור מהכובש הזר של אירגוני המרי העיברי, אצ"ל ולחי, שפעלו כנגד האימפריאליזם הבריטי
עו"ד עופר טויסטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il