X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

אומנם האימפקט של אזהרתי נמוך, יען כי אינני רמטכ"ל שזה עתה השתחרר, וגם אין לי שום כוונה לעשות סיבוב "זובור" מתוקשר, בשוק-התקווה, בכל זאת דעתי מגובשת: "שרון מסוכן לישראל"!
"יהודים קיצוניים", מזהירים מביני עניין, "מתכננים לפגוע בהר הבית, כדי לסכל את ההינתקות". אמרו והזהירו מפני הסיוט הזה, כל הלשעברים בשב"כ- אבי דיכטר, עמי איילון, וכרמי גילון.
עכשיו שאלה, שכלבי השמירה-לא במקרה!- פטרו את עצמם מלשאול: האם יש קשר, בין הסכנה הזו - שהיא שיא השיאים של הסכנות! - לבין ההתנהלות של ראש הממשלה? מצטער, התשובה היא - כן!.
תוכנית ההינתקות, אסור שתצא לפועל, במהלך הקדנציה הזו. מפני שהמתנגדים, צלחו בהצלחה, את המבחן העליון בדמוקרטיה - הקלפי. אין דמוקרטיה אחת בעולם, שבה סקרים, מבטלים תוצאות של קלפי.
פוליטיקאים שרוצים פינוי חד-צדדי, שיעשו מה שעשה מצנע - יבקשו רשות מבעלי הבית. יקבלו?- דרכם סלולה מבלי שלמתנגדים יהיה "תרוץ" כלשהו על גזילת ניצחונותיהם בקלפי. ינצחו המתנגדים, תיגנז התוכנית עד למבחן הדמוקרטי הבא.
סירובו של ראש הממשלה למשאל-עם (או בחירות), לא מוכיח נחישות, אלא אמוק. (אגב, הסכמתם של המתנחלים למשאל-עם, היא ויתור, שהרי הם כבר ניצחו. פעמיים.)
אם בכל זאת תצא התוכנית לדרך במהלך הקדנציה הזו, אני צופה אפוקליפסה, שלאחריה, תומכי ההינתקות יאשימו את המתנגדים, ולהפך. וועדת החקירה שתקום מבין ההריסות, אין לי ספק, תאשים את ראש-הממשלה. דמוקטטורה, למי ששכח, היא צורת שלטון, בלתי לגיטימית. ועוד לא אמרנו מילה על העננה הפלילית המרחפת מעליו.
מר שרון בז- ולא מהיום - לכל גדר דמוקרטית. כבר בשנות השבעים, הזהיר שמחה ארליך את מנחם בגין, מהאיש "שלא תהיה לו שום בעיה, לעלות עם טנקים על הכנסת". בשנות השמונים, כתב שלום חנוך שיר "על האיש, שלא עוצר באדום".
למרות שניבחר על מצע הפוך, הוא נחוש לעקור ישובים. מאז שקיבל את ההחלטה, הוא רומס כל עיקרון דמוקרטי שמפריע לו. ואם אין לאזרחים אפשרות, לסכל באמצעים דמוקרטים, רעיונות שנראים להם מסוכנים, הדרך היחידה שנשארת היא : ה א ל י מ ו ת. לא צריך להיות חתן פרס נובל לפסיכולוגיה, כדי להבין את זה.
כולם שמעו את מר שרון מתחייב לקבל את תוצאות משאל המתפקדים. ברור שאם היה מנצח, מהלכיו היו לגיטימיים. מאחר והפסיד, דרכו נחסמה! אלוהים אדירים, מה לא ברור פה?!, הרוח הגבית שהוא זוכה לה, מאלה שמינו את עצמם ל"שוחרי הדמוקרטיה", עודדה אותו להמשיך במסע הדורסנות שלו. זה מוכיח, שהציבור שניצח, פשוט לא נחשב. לרבים מהם, זה "מרתיח את הדם".
כשראשי השב"כ מזהירים מקיצוני ימני, הם מתכוונים, שמתוך הציבור הפגוע הזה, יקום אחד שלא יוכל לשאת את העלבון, וילמד את כל השמחים לאידו, לקח בל ישכח.
אח"כ, מיליוני אסימונים ירדו כבמטה קסם בתודעתם של רבים, שראו דיקטטור עולה עם בולדוזר על אחים, תמכו, ו/או הריעו.
כמו שאין כרטיס לוטו, בתנאי שאני מרוויח, כך אין משחק דמוקרטי, בתנאי שאני מנצח. רוצים דמוקרטיה, בבקשה! אל תשכחו, זה מחייב את כוווווווווולם.
מעדיפים דיקטטורה ?!? - תזכרו שאתם בחרתם ראשונים. ראש ממשלה שזורק בומרנג על הציבור שבחר אותו , צריך לזכור, שהבומרנג, יש לו תכונות של בומרנג.

תאריך:  21/07/2005   |   עודכן:  21/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר איוון שוורץ
עו"ד עפר טויסטר
שושנה ויג
נחמיה תנא
המשבר בחקלאות פקד את כל הסקטורים. ההתיישבות העובדת, למרות כל ההטבות שהורעפו עליה, לא הצליחה להתמודד עם המשבר; הקורבנות העיקריים היו החקלאים הפרטיים. הם נפגעו יותר מאחרים. גם מי שזכו לשינוי יעוד של הקרקע הפרטית, עברו תהליך מתיש של בירוקרטיה, הפקעות ומיסוי דרקוני, שהותיר בידיהם מעט מאוד לאחר שנים רבות של השקעות ועבודה קשה
בועז מושקוביץ
"השינאה היא החומצה האוכלת את הנפש, בין אם אתה הוא השונא ובין אם אתה חש בשינאתו האדם האחר כלפיך"
Erich Maria Remarque
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il