X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

טעינו, אין מילה אחרת לומר אלא טעינו ב"ה"א" הידיעה. טעינו!!! עם שלושה דגשים.
השמאל צעק לימין, אריק שרון הוא שקרן. השמאל צעק, אריק שרון פועל בניגוד לדמוקרטיה. בשלום הגליל היה אפילו מח"ט שסרב ללכת עם חטיבתו לקרב. ערכתם הפגנות כנגד "הרוצח". לדברי השלט של שולמית אלוני. אפילו מנחם בגין הקים ועדה ממלכתית שחקרה את העניין.
מה קורה איתכם עכשיו? אתם מוכנים לקחת לכם מנהיג שכזה? העיקר לגרש יהודים? איפה אתם אנשי אמת? אתם יודעים מי הוא, אתם יודעים שאיתו אי אפשר לנהל מדינה בכלל ועל אחת כמה וכמה מדינה דמוקרטית.
אפילו אתם אחי יקרי השמאל, אפילו אתם כולם אומרים "תשמעו נכון שזה מסריח, אפילו מסריח מאד, אבל זה חוקי".
איפה אתם יפי הנפש? ככה עובר אצלכם חוק שהוא "מסריח"? ככה עובר אצלכם חוק שנקנה בשוחד בריש גלי. הרי תמיד אמרתם שאי אפשר להמשיך עם החרדים כי הם סוחטים רק בשביל הישיבות שלהם, עכשיו כשטומי הצביע בעד חוק בשביל והרבה כסף אתם מסכימים? החוק חוקי, כי כל חוק הוא חוקי, רק בגלל שהוא חוק. השאלה היחידה שיכול להישאל האם הוא לגיטימי והאם הוא הושג בצורה לגיטימית.
הרי אתם רוצים פה מדינה יהודית דמוקרטית, זאת הטענה שלכם לגבי היציאה מגוף קטיף. אבל עם מי אתם הולכים להשיג את מטרתכם? איתו?! עם האדם שפועל בכוחניות ובצורה לא נאותה לדמוקרטיה. אתם עוטפים חשדות קשים של שוחד בסכומי עתק עם צמר גפן וככה נשיג פה מדינה דמוקרטית?!
טעינו לגבי אריק, אני מודה אני טעיתי. הוא באמת שקרן ובריש גלי. מה אתכם אחי? אבל אתם יודעים את זה כבר שני עשורים. למה אתם טועים בו עכשיו? למה אתם מצודדים בשבירת כללי הדמוקרטיה? איך אתם נותנים לגיטימיות לצעדים של שבירת קואליציה ואופוזיציה? איך אתם נותנים לגיטימציה שגם אתם כמו החרדים "סוחטים כסף" והולכים עיוור אחר הממשלה בשביל הסכום המתאים?
איך אתם מסכימים לקרע גדול בעם, הרי אתם מחנה השלום? שלום עושים קודם כל עם אחים, כי בלי שלום בין האחים לא יהיה שלום עם האויבים, אנחנו יודעים את זה היום.
אנא אחי היהודים, בואו נעצור את הטרוף הזה פה ועכשיו. נשב ונדבר ונחליט ביחד איך עושים מה. אפשר לעשות את זה. שלא תכניסו לכם טעות לראש, אפשר גם אפשר. ראיתם את עצרת הענק בכפר מימון, עצרת ענק עם עשרות אלפי אזרחים ואנשי ביטחון, ביחד מודבר על 80,000 אנשים בקרוב ובלי שום תקלה רצינית. בלי שום קרב גדול. נהפוך הוא, רוב רובם של האזרחים ליטף והחמיא לחיילים ולשוטרים.
אחים אנחנו ותמיד עשינו את זה כמו אחים, רבים אבל שומרים על אחדות. בואו נעשה את זה ביחד. נסכים שצעדים קשים עושים ביחד. הנה דווקא הימין פינה את ימית כזה נעשה בהסכמה רחבה. הנה דווקא ממשלת ברק אישרה הרבה מאד התנחלויות.
אפשר, בואו נעשה את בהסכמה ולא ניתן לשום אדם כוחני להרוס לנו את הביחד. בין אם הכוחני הזה הוא אזרח פורע חוק, בין אם הכוחני הוא עיתונאי מסית בין אם איש השררה הוא חייל פשוט, בין אם הוא מפקד בצבא או שר ביטחון או ראש ממשלה. זה שלנו, אנחנו דמוקרטיה אמיתית ולא רק "בכאילו".
אנחנו ורק אנחנו העם, נשמור על המדינה וכמדינה יהודית ודמוקרטית!!! מה שלא כזה ומי שלא כזה נוקיע בחוצות.

תאריך:  26/07/2005   |   עודכן:  26/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
עמיקם לוין
פורום החברות הסלולריות שוכר כיועצים וכ"המרגיעים הלאומיים" מומחים המבצעים עבור הפורום גם מדידות קרינה וגם חלק ניכר מכיול המכשירים של המשרד לאיכות הסביבה. מצב זה אינו תקין ואינו הוגן מבחינה אתית ומקצועית
דני רשף
נרי אבנרי
השד הדמוגרפי חולץ מהבקבוק ונשלח ע"י תומכי הגירוש, ליחצן את עקירת היהודים מביתם ומאדמתם
עו"ד נורית פיש
פסק דין מהפכני של בית הדין הרבני בירושלים קובע שההגיון ושמירת זכויות בני הזוג המתגרשים קודמים למה שנכתב בכתובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il