X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מציע לאחיי מגוש קטיף לשקול בכובד ראש את הסתפחותם לרשות הפלשתינית, שכן, בניגוד ליהודים, הפלשתינים ניחנו בשכל ישר ובאינסטינקטים קיומיים בריאים
▪  ▪  ▪

היקפם האדיר של המשאבים הממלכתיים המגוייסים לצורך יישום מהלך העקירה רק מחזק את ספקותיי ביחס לעצם יכולתם של יהודים לנהל מדינה בת קיימא. יותר מתמיד מעורר בי עידן "ההינתקות" תהיות לגבי טבעם של בני עמי, ושוב אינני פוסל על הסף את המיתוס האנטישמי הגורס שהעם היהודי נגוע במינון כה גבוה של בוגדנות עד שכל תרחיש של מדינה יהודית הוא כרוניקה ידועה מראש של חורבן עצמי.
הקרקס הפוליטי שהביא לאישור "ההינתקות" ייזכר בתולדות ישראל והעמים כאחת הפארסות הסהרוריות ביותר בהיסטוריה הפוליטית. כלל אינני מתפלא שאותם אנשים המסוגלים לכנות את אסון אוסלו במונח היומרני "תהליך שלום" גם מתייחסים למהלכים המופקרים, המושחתים והאנטי-דמוקרטיים של "אישור ההינתקות" כאל "הליך דמוקרטי תקין".
כאמור, איבדתי את אמוני בכוחה של הנהגה יהודית כלשהי להוביל את ישראל בביטחה להגשמת יעדיה, ואני רק יכול לקוות שחברי הליכוד ייענו לקריאתי לבחור בח"כ איוב קרא כמועמד המפלגה לראשות הממשלה. כאשר מדינת ישראל נערכת בכוח חסר תקדים לביצוע הפוגרום הגדול ביותר בתולדות העם היהודי נגד הטובים בבניה, אני מציע לאחיי מגוש קטיף לשקול בכובד ראש את הסתפחותם לרשות הפלשתינית. שכן, בניגוד ליהודים, הפלשתינים ניחנו בשכל ישר ובאינסטינקטים קיומיים בריאים.
כשם שאבותיי, אשר גורשו מספרד, התקבלו בברכה על-ידי הסולטן הטורקי, כך גם הפלשתינים יידעו להעריך את סגולותיהם של חלוצי גוש קטיף, שהפריחו את השממה והפכוה לגן משגשג אך נבגדו על-ידי מדינתם. ידוע לי על מגעים עם בכירים ברשות הפלשתינית שבירכו על יוזמת הסתפחותם של תושבי גוש קטיף לרשות, אך בתמורה לכך דרשו שדגל ישראל לא יונף ביישובים היהודיים.
התנאי הפלשתיני הוא בהחלט סביר ומתקבל על דעת כמחיר סמלי להישרדותו של חבל יהודי פורח. בינינו לבין עצמנו, דגל ישראל התרוקן ממשמעויותיו הסמליות, ואנשי חבל קטיף הם הקורבנות הראשונים של קריסת הערכים והמוסר המדרדרת את מדינת היהודים אל התהום.
רעיון ההסתפחות לרשות הפלשתינית הוא אומנם מהפכני מבחינת תפישת עולמם של אנשי גוש קטיף, אך המציאות ההזויה מחייבת הסתגלות מהירה ותושייה יצירתית לנוכח התנאים המשתנים. מוטב להתגבר על מחסומים נפשיים ולבחון את יתרונותיה של ההסתפחות לרשות. על כל פנים, הפלשתינים לא יעקרו את יהודי גוש קטיף, וגם יידעו להעריך את הברכה הגלומה בסגולותיהם האנושיות. שכן, המדינה היחידה בעולם הגומלת לטובים שבאזרחיה במעשה ברוטלי של עקירה, חורבן ונישול היא מדינת היהודים.
"ההינתקות" היא ללא ספק אחד ממעשי הבגידה הנבזיים ביותר בהיסטוריה האנושית, וכל מי שמתפתה להאמין כי אחרי בגידה בסדר גודל כזה יבוא "יום שאחרי", מוטב שיתכונן נפשית לטראומת ההתפכחות הכואבת.

תאריך:  26/07/2005   |   עודכן:  26/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' אלישע האס
מכתב פומבי לשר לביטחון פנים, גדעון עזרא
מנחם ברוד
אין שלטון שיכול לעמוד מול זעקה מוסרית אדירה כל כך. אין צבא ומשטרה שיכולים לבצע את המעשה, כאשר מאות אלפים עומדים מולם וזועקים שזה פשע
ראובן שיל"ת
אליקים העצני
עמיקם לוין
פורום החברות הסלולריות שוכר כיועצים וכ"המרגיעים הלאומיים" מומחים המבצעים עבור הפורום גם מדידות קרינה וגם חלק ניכר מכיול המכשירים של המשרד לאיכות הסביבה. מצב זה אינו תקין ואינו הוגן מבחינה אתית ומקצועית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il