X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר האוצר הציג את המדיניות הכלכלית לתקציב המדינה לשנת 2006: הרבה מספרים, הרבה תוכניות. חיפשתי בשורה לחברה הישראלית ומצאתי גזירות מוסוות לחברה הישראלית. למה זה מגיע לנו?
▪  ▪  ▪

שר האוצר, בנימין נתניהו, הציג שלשום (ג', 2.8.05) את המדיניות הכלכלית לתקציב המדינה לשנת 2006. הרבה מספרים, הרבה תוכניות. חיפשתי בשורה לחברה הישראלית ומצאתי גזירות מוסוות לחברה הישראלית בתקציב זה.
למה זה מגיע לנו? מה פשענו כלפי המדינה שאת הנטל ישאו על גבם אלפי תושבים החיים במצב סוציו-אקונומי נמוך. רבים ירוויחו מעט, ומעטים ירוויחו הרבה, ועכשיו מיטב בנינו החיילים המשוחררים ישאו גם בנטל של כלכלת נתניהו. בושה.
נתניהו נגד החיילים המשוחררים
משרד האוצר מבקש לקצץ את הזכאות של חיילים משוחררים לדמי אבטלה, כך על-פי ההצעה שהוגשה בעקרונות התקציב ל-2006. עוד נכתב בהצעה כי חיילים משוחררים יצטרכו לעבוד אחרי השיחרור לפחות 180 יום כדי להיות זכאים לדמי אבטלה, בעוד שכיום הם זכאים לכך מיד עם שחרורם, הואיל שתקופת השירות הצבאי נחשבת כאילו עבדו.
נתניהו נגד מקבלי הבטחת הכנסה עד גיל 25
על-פי ההצעה שהוגשה היום במסגרת עקרונות התקציב ל-2006, מובטל מתחת לגיל 25 שיימצא זכאי להבטחת הכנסה יקבל רק 20% מהגמלה הרגילה, כ-300 שקל, לעומת 80% שקיבל עד עתה.
נתניהו מקצר שירות צבאי ומכביד על האבטלה
קיצור שירות החובה בצה"ל בחצי שנה. לדברי נתניהו המהלך נועד לעודד יציאה לעבודה. הוא ציין כי ועדה משותפת של משרדי האוצר והביטחון תציג את המלצותיה בעניין זה בחודש ינואר הבא, וכי כמה חודשים לאחר מכן הוא מקווה שהמהלך ייכנס לתוקף.
נתניהו נגד האברכים
עידוד יציאת אברכים לעבודה. "אנו רוצים לקצר את התקופה שמגבילה את האברכים לצאת לעבודה מלאה, כך שבמקום גיל 28 כיום הם יוכלו לצאת לעבודה כבר בגיל 23", אמר נתניהו.
נתניהו נגד ילדים
שימור המצב הקיים בקיצבאות הילדים - קרי הארכת הוראת השעה שנקבעה לשנים 2004-2005 בעניין הפחתת קיצבאות ילדים. המהלך צפוי לחסוך כחצי מיליארד שקל.
שר האוצר נתניהו עובד על אזרחי מדינת ישראל בעיניים. נקודה.
שר האוצר מקצץ את השירות הצבאי וזה חוסך כספי מדינה, החייל המשוחרר לא מקבל דמי אבטלה וזה חוסך כספי מדינה, כשאין עבודה לבוגר/ת עד גיל 25 הם יקבלו כ–300 שקל וזה חוסך כספי מדינה, מקצרים לאברכים את התקופה לגיל 23 וזה חוסך כספי מדינה, שימור תשלום קיצבאות ילדים למרות שהיו אמורות לעלות, זה חוסך כספי מדינה, בני 60 מחוייבים לצאת לעבוד ובמידה ולא יעבדו, לא יקבלו קיצבאות הבטחת הכנסה, בהתאם לתוכנית "ויסקונסין", זה חוסך כספי מדינה.
אני יכול לתמוך בכל הנושאים הללו אבל, לעזאזל, איפה התקציבים ליצירת מקומות עבודה חדשים לכל אלה שיחסכו את הכספים למדינה? היכן התוכניות הנקודתיות שייבנו מפעלים? היכן נערי ביבי שיתכננו את המפעלים/עסקים שיוצרים מקומות עבודה החדשים?
במשך 15 שנות ליכוד בדימונה לא הוקם מפעל אחד חדש שהביא מקומות עבודה חדשים. 15 שנה עבדו עלינו, אז למה שנאמין לך עכשיו, שר האוצר נתניהו?
נתניהו נגד העובדים המאוגדים
נתניהו ציין כי בשנת 2006 בכוונתו לסיים את ההפרטות הבאות: הפרטת בנק לאומי, פיצול והפרטת בז"ן, פיצול תעש - הפרטה ומיזוג עם רפא"ל, והנפקת 3% מהתעשיה האווירית.
ההפרטה מנציחה את הפערים החברתיים, ההפרטה בונה מעמדות בחברה הישראלית, ההפרטה מקפחת ילדים בחינוך שיוויוני, ההפרטה מגדילה את העוני ומנציחה דור על גבי דור של עניים, ההפרטה הורסת את האיגודים המקצועיים, ההפרטה הופכת פועלים לעבדים, ההפרטה יצרה רפואה לעשירים ומחלות לעניים, ההפרטה פוגעת בנכים, ההפרטה מתאכזרת לזקנים עריריים, ההפרטה זה כוח לעשירים ומכה לאזרחים, ההפרטה זו מחלת סרטן ממארת בגוף החברה הישראלית ואנחנו כחברה צריכים לעצור אותך מהרמיסה המטורפת של כלכלתך.
מחיאות הכפיים של "מלחכי הפנכה" לא יעזרו הפעם בבחירות. פגעת בהרבה מאוד אנשים בדרכך הדורסנית שאין בה "בלמים חברתיים", רק העשרת העשיר וגזילת העני.

תאריך:  03/08/2005   |   עודכן:  04/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נחמיה תנא
מהו מקור האהדה לפלשתינים בעולם האקדמי במערב
יהודית מליק-שירן
יוסי צור
מערכת המשפט צריכה לדאוג שמסיעי שב"חים יהיו מודעים לחומרת מעשיהם ושהחייל במחסום יהיה מודע לחשיבות תפקידו    לבני אסף בן ה-17, שנרצח בפיגוע האוטובוס בחיפה, זה כבר לא יעזור
בועז מושקוביץ
אם מישהו אולי חשב, שאין כבר לאן לעלות במדרגות השטנה, באה שולמית אלוני וטוענת: "הפרוטוקולים של זקני ציון - קיימים". לא פחות.
מנחם ברוד
השימוש בחוק ובדמוקרטיה עבר כבר מזמן את גבולות הציניות    הדמוקרטיה היתה לדורסנות, ושלטון החוק - לדיכוי מחאה לגיטימית ולסתימת פיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il