X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היועמ"ש עושה עכשיו צדק היסטורי עם מחנה שלם, מחנה הימין, שהתנגד להסכם אוסלו. מחנה זה, שחלקים ממנו (ובהם נתניהו ושרון) אכן יצאו בחריפות נגד הסכם אוסלו, הואשם על-ידי מחנה השמאל/רבין באחריות לרצח. כאילו מחנה זה הוא-הוא שלחץ על ההדק
▪  ▪  ▪
מזוז, "לא הוכח הקשר"

צריך לומר באופן ברור: מזוז צודק. במשפטו של יגאל עמיר, שרצח את ראש הממשלה יצחק רבין, לא הוכח כי ההסתה היא זו שגרמה לרצח. יגאל עמיר תיכנן את הרצח, בקור רוח. הוא רצה לעצור את הסכם אוסלו. ובל נתכחש לעובדות: הרוצח הנתעב השיג את מבוקשו.
אלה התוקפים עתה את מזוז, חוששים אולי מתוכנם האמיתי של דבריו. היועמ"ש עושה עכשיו צדק היסטורי עם מחנה שלם, מחנה הימין, שהתנגד להסכם אוסלו. מחנה זה, שחלקים ממנו (ובהם נתניהו ושרון) אכן יצאו בחריפות נגד הסכם אוסלו, הואשם על-ידי מחנה השמאל/רבין באחריות לרצח. כאילו מחנה זה הוא-הוא שלחץ על ההדק. עכשיו דוחה מזוז, ובצדק, את המשוואה הבלתי אמיתית שאימץ השמאל, כאילו: הימין דחף את עמיר לרצוח, לכן הימין אשם ברצח.
נכון הוא שחוגים רחבים מאוד בשמאל, ורבים וטובים ממפלגת העבודה וממקורביו ונאמניו של רבין, ניסו להוביל לקביעה משפטית זו, לפיה ההסתה היא שהוביל לרצח. אך קשר זה מעולם לא הוכח בבית משפט.
יותר מזה: המצוד שנערך אחרי כמה רבנים, בחשד שהם-הם שדחפו את עמיר לבצע את הרצח, נכשל כיוון שלא נמצאו לכך תימוכין ברורים. התביעה עצמה נמנעה מלהביא לבית המשפט את הטענות הכלליות, אולי עקב חששה שאז היתה נשאלת: היכן היו היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטת המדינה, כאשר ההסתה פשטה בארץ?
לא צריך להיות מומחה גדול בתקשורת, כדי להבין שאלה שתוקפים את מזוז על דבריו השבוע, ואחדים מהם (כמו יוסי שריד) אף עושים זאת בלשון גסה, באים איתו חשבון על כך שנמנע מהעמדת אריאל שרון לדין בפרשת האי היווני. בעיניהם, דמו של מזוז מותר כיוון שלא סיפק את הסחורה. והם לא יניחו לו.

תאריך:  13/08/2005   |   עודכן:  13/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
טאלב א-סנאע יחזיר ליהודים את שיקול הדעת בשאלת אהדתם לערבים, בדרישתו שלא לחקור את הלינץ' בשפרעם
עו"ד יוסי דר
ד"ר רון בריימן
אדוני הרמטכ"ל, בידך למנוע מצב מסוכן שבו יאמרו אלפי חיילים, חילוניים ודתיים    המפקד, איני יכול! בידך לעשות זאת, למען מדינת ישראל והצבא שאתה עומד בראשו, אם תבהיר לדרג המדיני - המפקד, איני יכול!
עו"ד ליאת בכר-סגל
יוסי עבדי
מנהל בית החולים "שיבא", הפרופסור זאב רוטשטיין, הביע צער רב על מותה הטרגי של הפעוטה ליהי פינקסוביטץ, אשר נפטרה לאחר שקיבלה מינון יתר של תרופה כימותרפית    הפעם לא די בהבעת צער, ואין די בתחקור שטחי    על כתפי בית החולים מונחת החובה לחקור את הפרשה ולהעמיד לדין את הרופא הרשלן. הפעם, הם כבר לא יוכלו להתחמק מאחריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il