X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
את מי זה צריך לעניין?
▪  ▪  ▪

"פסטיבל העוני" (יום הפרסום של נתוני העוני בישראל) אינו המועד היחיד הנחגג ברוב תרועה על-ידי העיתונים. חג חביב אחר הוא יום פירסומה של רשימת העשירים. בשני המקרים הנתונים לא לגמרי מהימנים, ולגבי העשירים - לפחות קשה להניח כי מישהו מן המככבים ב"מצעד" יטרח לאשר או להכחיש אותם. הפירסומים אינם נחלתם של רכילאים בלבד, אלא מקיפים גם את העיתונים הכלכליים הרציניים (אגב, הדבר מקובל גם בעולם).
אדם אשר ירש, או יצר במו ידיו, הון גדול, מודע לעובדה כי יקשה עליו לשמור על אלמוניות או פרטיות. פעילותו משפיעה על אנשים אחרים, ולכן מעניינת את הציבור.
עם זאת לא ברור לי למי (פרט לשלטונות המס האמורים לקבל הצהרת הון מפעם לפעם) צריך להיות איכפת כמה כסף ורכוש יש לפלוני ומה דירוגו לעומת אחרים. פירסום נתונים אלו אינו משרת שום מטרה, פרט לסיפוק יצר המציצנות של חלק מן הקוראים ומילוי דפים בעיתון.
יש להניח שרגש הקינאה המפעם בליבו של מי שלא זכה להתקרב מעולם למיליונים, ומתחבט בסדרי גודל של מאות שקלים בסוף החודש, אף הוא משחק תפקיד. ואין לזלזל, כמובן, בסיפוק הגדול ביותר, השימחה לאיד, האופף אותנו כאשר מישהו מפיסגת הרשימה ניקלע לקשיים במישור האישי.
כל הרגשות הללו הם טבעיים ואנושיים, אך עדיין אינם מסבירים מדוע עיתונים רציניים צריכים להעסיק את עצמם בנושאים שאינם יותר מסתם רכילות.

תאריך:  22/08/2005   |   עודכן:  22/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
עמוס עוז" הוא מותג רב-מכר. ועמוס עוז משרת את המותג הזה כמו עבד נרצע. כי אחרת עמוס עוז לא היה יוצא מגדרו לקרוא את העובר עתה על העוזבים את גוש קטיף "ענן עכור של מליצות ושל יבבות"    אין צורך לתרגם את המשפט הארסי הזה לגרמנית. הוא נהגה בגרמנית במוחו של עמוס עוז, ורק אחר כך תורגם על ידו לעברית
נאוה עינבר
מוחמד דראושה
באיפוק שהפגינו כלפי מפגיני הימין הקיצוני בגוש קטיף הכניסו עצמם השוטרים למילכוד: איך יצדיקו את רציחתם של 13 האזרחים הערבים הבאים כשתהיה הפגנה שמשתתפיה הם רק ערבים? איך יגידו לאזרח ערבי "אני מבין אותך"? איך יגידו למפגין ערבי "אתה צודק"?
אופיר פלק
כעת, כאשר הבחירות ללא ספק בפתח, יש לציבור אפשרות לחייב את נבחרי העם להקשיב לקולם    יש לדרוש מכל מועמד לראשות ממשלה לפעול לחקיקה המחייבת משאל עם כתנאי מקדים בטרם מוסרים אדמה שבשליטת ישראל לשלטון זר או מפנים יישובים עם אזרחים המתגוררים בביתם כדת וכדין
ארז זוננשיין
מדיווחים על אלימות ודקירות במועדונים, עברנו לאינסוף שידורים ודיווחים על אירועי ההינתקות והאלימות שלא היתה שם    אולי כמו הפיגועים שהיכו בנו וגרמו לנו להתלכד, כך אנו זקוקים להינתקות ולכאב שהיא מביאה, שתאחד אותנו מול התלאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il