X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דמו בנפשכם איזו מהומת אלוהים היתה קמה כאן אילו במשך שישה ימים היו דחפורי ענק הופכים לעיי חורבות אלפי בתים בלתי חוקיים שבנו ערביי ישראל בגליל, במשולש ובנגב
▪  ▪  ▪

ביתו של יהודי בישראל אינו עוד מבצרו, כך צרבו במוחותיהם של אזרחי ישראל עשרות דחפורי ענק, כשבסרט אימים הרסו אלפי בתים בהרף עין. מי שלא ראה את המחזה האפוקליפטי הזה לא יודע חורבן מהו.
25 יישובים יהודים, בהם 2,801 בתים, 270 מוסדות ציבור, 26 בתי כנסת, נמחקו מעל פני האדמה על-ידי דחפורי צבא הגנה לישראל. 9,000 יהודים נעקרו מבתיהם, שהפכו לעיי חורבות, ונידונו להיות פליטים בארצם.
היישובים הוקמו בתכנונן ובאישורן של ממשלות ישראל, הבתים נבנו כחוק עם האישורים המתאימים.למרות כל אלה, ממשלת ישראל, באישור הכנסת, באישור הבג"צ, בעידודה ובדרבונה של התקשורת, הורתה לצה"ל להרוס את היישובים החוקיים הללו ולעקור את יושביהם מתוכם.
לעומת הבתים היהודים החוקיים הללו שהפכו לעיי חורבות, במגזר הערבי הוקמו אלפי מבנים ובתי מידות בלתי חוקיים, תוך צפצוף ארוך על חוקי ישראל.
יהודי ישראלי, אילו היה מעז לסגור את מרפסתו ללא היתר בנייה, או חלילה מוסיף חדר נוסף לביתו, היה מקבל מיד צו הריסה, משלם קנס כבד, ובסופו של דבר היה נאלץ להשיב את המצב לקדמותו.
כדי להרוס בתי יהודים שנבנו כחוק, נאלצה הכנסת לחוקק חוק מיוחד - בעוד שבמגזר הערבי הוקמו אלפי בתים בלתי חוקיים. איש אינו מעז לאכוף את חוקי הבנייה הקיימים. דין אחד ליהודים ודין אחר לערבים.
דמו בנפשכם איזו מהומת אלוהים היתה קמה במדינת ישראל אילו דחפורי ענק היו עולים על אלפי בתים ערביים בלתי חוקיים ובמשך שישה ימים היו הופכים אותם לעיי חורבות.
הח"כים הערבים, מפלגת העבודה, מרצ, בג"צ, התקשורת הישראלית המגויסת, סופרים ואנשי רוח, בית הדין הבינלאומי בהאג - בקיצור, העולם כולו היה יוצא בשצף קצף נגדנו. שלא לדבר על מהומות הדמים שהיו משתוללות בגליל, במשולש ובנגב, שיום האדמה לעומתם היה משחק צופים.
וכל כך למה - שומו שמיים, ממשלת ישראל השתבשה עליה דעתה לפתע והחליטה לאכוף את חוקיה על אזרחים ערבים המצפצפים עליהם.
אולם אל חשש, חזון אפוקליפטי שכזה אינו אלא הזיה אווילית, משום שבמדינת היהודים מותר להרוס אלפי בתים של יהודים, וחלילה מלהרוס בתים של ערבים. ערביי ישראל המקופחים נהנים במדינה היהודית מחסינות. הם יכולים להמשיך ללא חשש להקים את בתיהם הבלתי חוקיים, משום שדחפורים הורסים רק את בתיהם החוקיים של היהודים!
כידוע, גם במגזר הכפרי היהודי קיימות עבירות בנייה, שהן כאין וכאפס לעומת האנרכיה שבמגזר הערבי, אולם גם הם מחוסנים, משום שהם מתיישבים כשרים ולא מתנחלים מוקצים.
הערה חשובה לסיום: יש שיאשימוני בצביעות, בהתעלמותי ממאות בתים פלשתינים שנהרסו על-ידי דחפורי צה"ל. ראוי לציין כי בתים אלה נהרסו במסגרת המלחמה העקובה מדם בטרור. בדיוק כפי שנהרסים לעיתים בתים של אזרחים תמימים במלחמות אחרות ברחבי העולם, כי במלחמה כמו במלחמה.

תאריך:  24/08/2005   |   עודכן:  26/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן שיל"ת
תשובה לעו"ד משה גולדבלט על מאמרו - הנאשמת האמיתית אינה השופטת הילה כהן
יוסף דוריאל
הם לא נבחרו כדי לספק נואמים לכינוסי מחאה אלא כדי לעבד ולהציע פתרונות, במקום החלטות ממשלה הסותרות את אמונתם. ומזה, בדיוק, הם בורחים
שבתאי עזריאל
זה עתה התפרסם כי הנשיא ברק שוחח עם השופטת הילה כהן, והמליץ לה להתפטר. פיטוריה, לא ימנעו את שתי השאלות המרכזיות: כיצד יתכן ששני שופטי בי"מ עליון סברו שאין הצדקה לפטרה, ומיהם השופטים המכהנים שעשו מעשים חמורים ממנה?
טל רבינוביץ'
יונה סוקולובסקי
הניצחון הבלתי הגיוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il