X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

לפני עשרה ימים חשפנו בגלובס וכאן ב-Nfc, המצב אליו הגיעה קופת חולים לאומית - על סף קריסה, עם גירעון של מיליארד שקל. מאז מתנהלת לאומית בצילה של החשיפה ובכוננות תקשורתית. בהנהלה הקימו "חדר מצב" ושכרו את שירותיהם של כמה גורמים, כדי לטפל במשבר התקשורתי.
אחד מהם הוא היועץ הפרסומי גיל סמסונוב, לשעבר יו"ר מליאת רשות השידור. השני הוא יועץ התקשורת יוסי ליבוביץ'. גם עו"ד פז מוזר, יועצה המשפטי של לאומית לעתיד, משתתף בדיונים בניסיון לסתום את הסכר התקשורתי שנפרץ.
גם בכנסת יש ללאומית חברים. ח"כ דוד מגן התגייס גם הוא לעזרתה. בשבוע שעבר התקיים במליאת הכנסת דיון במשבר החריף בלאומית. מגן, ידידו של יו"ר הקופה ח"כ אברהם הירשזון, נטל חלק פעיל מאוד בדיון, וזאת למרות שהוא עומד כיום בקשר הדוק עם הקופה המבטחת אותו ואת משפחתו.
אך לא רק תומכיה של לאומית נכנסו לפעולה. מתברר, כי כמה חברי כנסת פועלים להדחת ההנהלה הנוכחית של לאומית, בראשות הירשזון והמנכ"ל שמואל רוזנמן. אחד הדומיננטיים שבהם - שזכה באחרונה למעמד נכבד - הוא יו"ר סיעת העבודה בוועדת הכספים ויו"ר הוועדה המיוחדת לעניין התוכנית הכלכלית, ח"כ ויצמן שירי.
שירי אמר, כי צריך לסייע ללאומית כדי להבטיח ביטוח רפואי ל-700 אלף המובטחים. ואולם, הוא לא יאפשר העברת שקל אחד אם לא תפוטר ההנהלה הנוכחית, האחראית, לדבריו, לכישלון הגדול ולגירעון של מיליארד שקל בקופה.
לטענת שירי, רוזנמן הוא האחראי העיקרי, ולכן הוא ידרוש בישיבת ועדת הכספים את התפטרותו. גם חברי הכנסת אופיר פינס ואבשלום וילן פועלים ברוח זו. עמדתם: לסלק את ההנהלה הנוכחית, ולהתנות סיוע כספי (וכאן מדובר במאות מיליוני שקלים) בתוכנית הבראה מפורטת ובמינוי מנהלים חדשים.

תאריך:  10/06/2002   |   עודכן:  24/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלוף (במיל.) אורן שחור
אילת מצגר, סמנכ"ל טלוויזיה ברשות
הרשות השניה מנסה לנסח תוכנית פעולה שתוציא את שוק הטלוויזיה מהמשבר בו הוא נתון; פתרון נוסף - קביעת כללים לקיום הפקות משותפות של פלטפורמות השידור השונות והגדלת תקציבי ההפקה
יואב יצחק
על עריכת הבדיקה הודיע במליאת הכנסת סגן השר לביטחון פנים גדעון בן-עזרא; בעקבות הפרסום: חברי כנסת קובלים על הפעלת קטינים כמלשינים ובמיוחד על הסתרת מדיניות זו
היועץ אליקים רובינשטיין התראיין לביטאון לשכת עורכי הדין - הוועד המחוזי-ירושלים
עמי דור-און
בכל מה שקשור בהליכים דמוקרטיים, ביילין הוא הדוגמא לאובדן היכולת להבנת הנקרא בחוקי היסוד; גם מקים תנועה חדשה, וגם מחזיק בחברותו בתנועת העבודה - עליה הוא שופך אש וגופרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il