X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם כבר החלטנו לשבור את הכלים אז בואו ניפטר מכל מה שקשור ליהדות ונחיה כמו זומבים על אקסטזי או נרגילה
▪  ▪  ▪

כאדם חילוני שרואה את כל השינאה היוקדת לאנשים מסויימים בגרון, גם בזמן ההינתקות וגם כעת, בתמיכה הנלהבת להרוס את בתי הכנסת שנותרו ברצועה, יש לי פיתרון נהדר:
בואו נבטל לחלוטין את כל הסממנים והזהות שלנו כעם יהודי. עזבו אתכם מברית מילה, חנוכה, פסח, ראש השנה, סופגניות, פורים, קידוש והדלקת נרות, פסח, סוכות, שמחת תורה, ועוד המון המון סממנים אחרים. מי צריך את כל זה?
אפשר פשוט לוותר על כל הזהות שלנו ולהישאר סתם כזומבים שיושבים פה בארץ על מנת יתר של אקסטזי, או של נרגילה, או מה שלא יהיה.
ובעצם, כשחושבים על זה, בואו נמשיך ונבטל גם סממנים נוספים: יום העצמאות (זוכרים את מגילת העצמאות? ההיא שבן גוריון, שאף אחד לא יכול לחשוד בו כי היה דתי, הכריז מתוכה על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל - היא מדינת ישראל), דגל המדינה, ההמנון (זוכרים אותו?).
אז אולי בעצם נוותר על הכל, כולל המדינה, כי באמת כל היהדות הזאת היא נטל אחד גדול על כולנו?
ולזומבים שעדיין חושבים שאנחנו באמת צריכים לוותר על כל הערכים שלנו (ולמי שעדיין לא הבין - הייתי ציני עד עכשיו) אוכל לומר רק מספר דברים:
א. טוב שבג"צ התעשת (ואני מקווה שימשיך בקו זה). בפסיקתו הראשונה הוא לא לקח בחשבון, כמו מרביתנו, את השפעת ההחלטה על הקהילות היהודיות ברחבי תבל. ההחלטה הקודמת "מכשירה" למעשה הרס בתי כנסת ובתי קברות יהודיים בכל העולם. מותר (אפילו לבג"צ) לטעות, ואם כעת הם נוכחים בטעותם, אף שנעשתה בשוגג ומבלי שהיו בפניהם כל הנתונים, יהיה זה הרבה יותר מכובד ומובן אם כעת יחזרו בהם מהחלטתם הקודמת, ויודיעו כי אין להרוס את בתי הכנסת שנותרו.
ב. לארגונים הבינלאומיים יש את הסמכות לפקח על שמירת מקומות מקודשים לדתות השונות ואם הפלשתינים לא מסוגלים לעשות זאת בעצמם, אז בלי טובות. הם עצמם רצו כוח בינלאומי שייכנס לשטחים. אז בבקשה, כוח זה יוכל לדאוג לשמירת המקומות הקדושים.
ג. אם כבר הורסים בתי כנסת, אז קדימה - למה לעצור שם, אני מניח שכל החבר'ה הטובים שכל כך נלהבים להרוס בתי כנסת ישמחו לחתום גם על הריסת מסגדים, כנסיות ושאר מבנים מרגיזים, לא כן?
מותר ורצוי שגם אנחנו נשמור על הזהות שלנו ועל ערכינו. "שמירת הזהות" איננה מילה גסה או משהו שיש להתבייש בו. אם למוסלמים, לנוצרים ואפילו להודים (ולאמריקנים) יש זהות עצמית, מותר ורצוי שגם אנו נשמור על הזהות שלנו - כיהודים. כישראלים.

תאריך:  06/09/2005   |   עודכן:  06/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן מיכאל
מאמר תגובה לרשימתו של חיימי שניידר
אינג' יוסף דוריאל
לגילוי טענה שקרית לא צריך להוכיח שכל מילה בה היא שקר. מספיק אם יוכח זיוף של עובדה מרכזית אחת
נסים גבאי
כמו שלא ידעו אותם "קובעי מדיניות" להסביר מדוע לפתע יצאנו מחבל עזה הפורח, אחרי 40 שנה, נדמה כי אינם טורחים לענות לשאר המתאבדים החלשים שאינם מסוגלים לעמוד בלחצים כאלה ואחרים, ומקווים כי בבחירות הבאות יישארו להם מספיק נאמנים כדי להמשיך "ולהוביל" את המדינה לעוד הישגים
עו"ד חיים קליר
על חברת ביטוח להגן על מבוטחיה גם מפני רשלנותם הם, קבע בית משפט השלום בכפר סבא    בית המשפט חייב את חברת הביטוח אליהו לפצות נהגת, אף שלקחה סיכון וטיפסה עם רכבה על גבעה תלולה במיוחד
שבתאי עזריאל
תואר במקצוע נוסף אינו מקנה יתרון למועמדים למשרת שיפוט    כך עולה מבדיקת 60 שמות של שופטים מכהנים    לעומת זאת, עבודה בשירות הציבורי או התמחות אצל שופט, מגדילים מאוד את הסיכויים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il