X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ועדה שכינס הפרקליט הצבאי הראשי פסקה, כי יש בשורות צה"ל מקום למטריד בכיר של חיילות שקרי יצחק מרדכי על מלחמת יום הכיפורים דרבנו את הקריירה של המג"ד הכושל, והניפוהו לאלוף. עתה הם שיכנעו את הוועדה, שהוא גיבור, ויש למחול לו על עבריינותו המינית
▪  ▪  ▪

ההחלטה לא להסיר את דרגות האלוף מיצחק מרדכי היא החלטה נכונה והולמת. נציגי הקצונה הבכירה – הידועה במקומותינו כ"דגנרלים" – החליטה, שמעשיו של אדון מרדכי אינם פוגעים בצה"ל. והם צודקים.
מה עשה מרדכי?
בסך-הכל הוא נגע פה, שלח יד לשם. ילדה, הירגעי. זה לא סתם. זו יד של אלוף. ולא סתם אלוף – אלא אלוף שלושת הפיקודים בכבוד זיקפתו.
אמרה הוועדה, שבמעשיו לא פגע מרדכי בכבוד צה"ל. היא צודקת. הטרדת חיילות מקובלת בצה"ל. תדע זאת כל אם עברייה. האבות יודעים זאת היטב משירותם. עכשיו באה הוועדה, ופסקה. היא אמרה, שבצבא הזה, שמבצע כל פקודה בלתי חוקית של הממונים הפוליטיים עליו (למשל, גירוש יהודים מבתיהם); בצבא הזה, שיעשה הכל כדי שאריק שרון ייבחר שוב (לפי נחמה דואק ב"ידיעות אחרונות", 8 בספטמבר 2005); בצבא הזה, שרבים מקציניו – כולל יצחק מרדכי – עונדים עיטורים כוזבים על מעשים, שלא עשו מעולם, ועל סיפורי מעשיות מפוברקים, כמו זה של מרדכי על מעשיו במלחמת יום הכיפורים – יש בשורותיו מקום למטרידי חיילות (ונא לזכור – מרדכי בסך-הכל נתפס. רבים כמותו לא הובאו למשפט כיוון שהמערכת חיפתה עליהם).
מטריד החיילות יצחק מרדכי הולם את הצבא הזה, והצבא הולם אותו. "הוועדה קובעת בהחלטתה, כי לא יהא זה לכבודו של צה"ל ליטול את דרגתו של מרדכי, שכן מרדכי נענש מספיק בגין מעשיו. כמו כן קובעת הוועדה, כי למרדכי זכויות רבות: הוא שירת 33 שנים בצה"ל, מהן 12 שנים בדרגות קצונה בכירות. מרדכי שימש לוחם, השתתף במלחמות ישראל, ונוכח גבורתו קיבל את עיטור העוז - בזכות זאת שחירף נפשו במלחמת יום הכיפורים" (ניר וייס, "לא תישלל דרגת האלוף מיצחק מרדכי", "חדשות מחלקה ראשונה", 8 בספטמבר 2005).
סיפורי הכזב של מרדכי על מעשיו ב"טרטור" 42 במלחמת יום הכיפורים העניקו לו עוד תשואה. מרדכי ניכס לעצמו את כיבוש החווה הסינית – שאליה לא הגיע מעולם בקרב – ומחק כל עדות, שתפריך את בדיותיו. שקריו על מלחמת יום הכיפורים דרבנו את הקריירה של המג"ד הכושל, והניפוהו לאלוף. עתה הם שכנעו את הוועדה, שהוא גיבור, ויש למחול לו על עבריינותו המינית. מחקר בן יותר משנה על מעללי גדוד 890 בפיקודו במלחמת יום הכיפורים מאשים את מרדכי בניהול לקוי של לחימת הגדוד, באי-חילוץ נפגעיו ובאי-חילוץ חללי הגדוד למחרת – כבר כששככה האש.
מרדכי יישאר אלוף, ויפאר את צה"ל במעשיו – כלוח וכעבריין מין.
נא לקבור את הבושה מיד – הוועדה פסקה.
האם המסקנה מפסיקת הוועדה, שאי אפשר לשלוח את בנותינו לשרת בצבא כזה?
אמרתי זאת מזמן, עוד לפני שבתי עמדה להתגייס. ועכשיו, כשאוששה דעתי, שיניתי אותה: אסור לשלוח ילדים לשרת בצבא כזה.
צבא, שאינו מכבד את כבוד חייליו וחיילותיו אינו ראוי לשירותם.

תאריך:  08/09/2005   |   עודכן:  09/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יובל ברנדשטטר
התקשורת התמקדה בשני הוריקאנים, אמיתי וקיקיוני    מה נוכל ללמוד מן ההוריקאן האמיתי
אליקים העצני
נניח שיום אחד מחליט פורום-החווה, שכדי להציל את עורו של שרון יש צורך לחתוך את אצבע הגליל מי, חוץ מהפליטים החדשים, יילך להפגנות, יסרב פקודה, יסתנן דרך גדרות ומחסומים, יעלה לגגות? תשכחו מהרוב הגדול שב"מרכז המפה הפוליטית". שוב יבואו, כנראה, אותם חובשי כיפות ואותן שאריות מן "המחנה הלאומי"
איינאו פרדה סנבטו
כבר בחלוקת התפקידים מגדירה ממשלת ישראל כמה חשוב לה לקלוט את העולים    שרת הקליטה היא גם שרת המשפטים במשרה מלאה    פלא שהקליטה ניראית כמו שהיא ניראית    ראש שממשלה צריך להזעיק את האיש הנכון למשימה הקשה הזו - יאיר צבן
אלעזר לוין
אי אפשר יהיה לדווח על תשואה חודשית, ללא השוואה ל-12 חדשים
נחמיה תנא
אז היה לאן ללכת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il