X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לשרון דרך אחת בלבד להישאר ראש ממשלת ישראל. כל התחמקות ממנה היא מסירת ראשו בידי הקושרים
▪  ▪  ▪

שרון לשלטון
שרון איבד את השלטון כאשר חשב שהוא יכול להעביר את הכל, אבל את הכל, בגיבויה של מפלגת הבטלה. יש קו שאותו לא חוצים, ויוצאים ממנו בשלום. את הקו הזה חצה שרון בחומש ושא נור, במחנה דותן וההתפרצות של המחבלים הערבים לתוך אותן חורבות, כדי להתענג על נצחונם באופן פומבי
כל עוד נתפשו מעשיו של שרון כהקמת מדינה פלשתינית בעזה, ובעזה בלבד, חילוץ שבעת אלפים אזרחים יהודים מן המלכודת של מיליון וחצי ערבים המחזיקים בהם כבני ערובה, אופציית עזה בלבד, אפשר היה למכור את הנבלה לציבור הרחב. מן הרגע שבו עבר לשומרון, לפינוי של ישובים בקו הרוחב של נתניה (שא נור) וכפר סבא (חומש) חצה שרון את גבול ההגיון, את גבול הסבירות, את גבול המתקבל על הדעת ועבר לממלכת הרשעה של יועצי אחיתופל מן הסוג של שלום עכשיו (טרור עכשיו) שונאי יהודים כאבשלום וילן, ומכחישי שואה כאבו מאזן.
למעשה, עם גירוש היהודים מן השומרון, ופלישת הערבים במקומם, איבד אריאל שרון את הלגיטימיות. שכן אם בחומש, מדוע לא בכפר סבא? אם בשא-נור, מודע לא בבורגתא?
אבל לא הכל אבוד. ישנם דבר אחד, בדיוק אחד, שאריאל שרון יכול לעשות כדי להחזיר לעצמו את אמון הציבור ואמון הליכוד. הלילה נעצרו בשטחי ארץ ישראל מאתיים ושבעה פעילי טרור, דהיינו, ערבים המבקשים את תביעת השיבה, ומממשים את התביעה לפי תורת הג'יהאד בהרג יהודי ארץ ישראל. יש ביד גורמי הביטחון, בהנחיית ראש הממשלה ושר הביטחון שני דברים שביכולתם לעשות.
א. לכלא אותם מחדש בשטחים המצויים בשליטת ישראל.
ב. לשחרר אותם לרשות הרשות הפלשתינית בעזה (חמאסטאן אשר בארץ פלישתים).
אם יבחר שרון בדרך פעולה ב' ויבהיר כי מעתה והלאה זו המדיניות של ממשלת ישראל ומדינת ישראל, העברת ערביי ארץ ישראל לארץ פלישתים, הוא יזכה מיידית בתמיכה גורפת במרכז הליכוד וגם מתנגדיו הקשים ביותר יפרצו במחיאות כפיים סוערות שיתחרו היטב בתשואות חן-חן שזכה בהן עקב נאום התבוסה שנשא ראש הממשלה באומות המאוחדות.
באותה עת גם יזכה לחרפות וגידופים נוראים משייח רא'אד סלאח ועושי דברו, חברי הכנסת הערבים. זו האפשרות הנוראה ביותר שעומדת נגד עיניהם, ביעותי הלילה הזוועתיים ביותר מפניהם הם חרדים, מאז גורשו היהודים מארץ פלישתים. אפשר לומר בביטחון סביר כי גידופים ואלות ואיומים מצד ראשי החמאס והג'יהאד בישראל הם עדות מצוינת שהמדיניות שנבחרה היא המדיניות הנכונה. דוגמא מצוינת ניתנה עם הזעם והחרון שבו התקבלה חקירת מח"ש אשר הוכיחה כי הגנה על מדינת ישראל מפני ערביי פלשתין היא אפשרית וחיונית.
אפשרי שגם יזכה למספר מחאות רפות ממדינות אירופאיות חביבות. בתגובה אפשר להציע להן לקבל את כל אותם עצורים, ולספק להם את כל מחסורם ומאווייהם. לידס זקוקה לחיזוק לאחר שארבעה מבניה מסרו את נפשם בלונדוניסטאן.
סביר כי גם שרי מפלגת הבטלה יזדעזעו, הכיצד? כיצד אפשר להציע לעצורים את החופש העזתי, במקום את הכלא הישראלי? יקומו ויזעקו ואולי אף יתפטרו, לשמחת ליבם של המוני בית ישראל.
יתכן כי זה הדרך היחידה הפתוחה לאריאל שרון לחזור להיות אריאל, במקום להיות המוציא לפועל של מדיניות המוכתבת על-ידי יוסי שריד ויוסי ביילין, והכוחות האנטישמיים העומדים מאחריהם ומממנים אותם. האם ינקוט בה?
אם לאו, יגורש אריאל שרון מן המפלגה אותה חיבר ביחד מרסיסי מפלגות. מישהו אחר ינקוט במדיניות שילוח הטרור הפלשתיני לארץ פלישתים, לא מתוך שנאת הזר, לא מתוך קסנופוביה, אלא פשוט בשל יצר ההישרדות אשר כל מדינה שוחרת חיים ניחנה בה.

חבר בחוג הפרופסורים לחוסן
תאריך:  25/09/2005   |   עודכן:  25/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה רב-הון
מה יכולה למצוא בוגרת תנועת "השומר הצעיר" בקבר בנימין הצדיק?
עו"ד אברהם פכטר
בג"צ אלפי מנשה, מפסקי הדין המשפטיים, המדיניים-ביטחוניים החשובים ביותר של בית המשפט העליון, קובע לראשונה בצורה ברורה וחדה את הזכות של המדינה לנקוט באמצעי ביטחון, כמו חומת מגן גם מעבר לקו הירוק
דני רשף
ד"ר שמואל גורדון
‏אם יתחדש הטרור באמצעות הנשק וחומר הנפץ שהועברו ממצרים, יתערער ההגיון של הפינוי, ייפגעו אזרחים וייגרם נזק שאין לשערו ליכולת הפוליטית להמשיכו ביהודה ושומרון    עלינו ללמוד את הלקח לקראת הפינויים בעתיד
עו"ד חיים קליר
אחות שהרימה חולה נפגעה בגבה. בית החולים, כמעביד, ביקש להתנער מאחריותו לפגיעה, מהנימוק כי לא ביצעה את הפעולה בשיטה הנכונה    בית המשפט חשב אחרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il