X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתמול נפגעו תושבי חדרה, מחר עלולים להיפגע אתה, את או אני למען שלומנו ושלום ילדינו, הגיעה העת להוציא את האמת אל האור: הרשות הפלשתינית היא רשות של טרור, היא תומכת בטרור, באמצעים ובכוח אדם העם צריך ממשלה שתפסיק את מצעד האיוולת של הסכמי אוסלו וכל שאר האשליות
▪  ▪  ▪

חלקים מאיתנו הבינו זאת מזמן. ראו למשל: [קישור]. הגיע הזמן להחדיר את העובדה הברורה הזאת לתודעתם של כל בית ישראל: הרשות הפלשתינית היא רשות לטרור.
הנה לדוגמה גזיר של כתבה שהופיעה אתמול ב-Nfc: גדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של תנועת ה'פתח', פרסמו כרוז בו הם מברכים על פיגוע ההתאבדות בחדרה וכינו אותו "תגובה טבעית לפשעי הכיבוש".
אתם הבנתם את זה - רצח אזרחים, נשים וילדים ליד דוכן פלאפל הוא תגובה טבעית. מי חתום על הכרוז המברך על פיגוע ההתאבדות? גדודי חללי אל-אקצה. מי הם גדודי חללי אל-אקצה? הם הזרוע הצבאית של הפתח. ומי זו הגברת פתח? זוהי תנועתם של האדונים הנכבדים ערפאת וממשיכי דרכו אבו-מאזן, אבו עלא ושותפיהם.
המודיעין של צה"ל, המוסד והשב"כ יודעים זאת מזמן. גם ראש הממשלה שרון ושר בטחונו מופז יודעים זאת. כבר ביולי 2002 כתב על כך שר הבריאות דני נווה בדוח ממשלתי שהוכן על-פי מסמכים שנתפסו במוקטעה ובמפקדה של ג'יבריל רג'וב. דוח נווה הוכיח מעל כל ספק שכל הגופים הצבאיים של הפתח נתמכים במשכורות ובאמצעי לחימה ממקורותיה של הרשות. אז למה אתם מחכים? למה אתם נותנים לממשלת שרון-אולמרט-מופז להמשיך ולהמר על חיינו?
הגיע הזמן לדרוש מממשלות ישראל להפסיק את המשחק. זהו משחק באש. המשחק הוא על חיינו וחיי ילדינו. אתמול הנרצחים והפצועים היו אזרחי חדרה. מחר הם יהיו אני, את ואתה. מאז הסכמי אוסלו האומללים ממשלות ישראל מוליכות אותנו מדחי אל דחי. כל צעד ישראלי הוא יותר מטופש מקודמו. כל צעד ישראלי הוא תגובה חלשלושה לנגע ממאיר.
הגיע הזמן לטיפול שורש. הגיע הזמן לומר לאזרחי ישראל את האמת. הרשות הפלשתינית על כל מוסדותיה ומנגנוניה היא רשות טרור לרצח יהודים. הגיע הזמן לפרסם עובדה זאת בריש גלי. הגיע הזמן להוציא את המידע הזה לאור ולהביאו לידיעת העולם. הגיע הזמן להכשיר את דעת הקהל העולמית לעקירתה של הרשות הפלשתינית מהנוף הפוליטי הבינלאומי.
אם ממשלת שרון הכושלת איננה מסוגלת להכיר במציאות ולפעול על פיה, היא חייבת להתפטר מיד. נקעה נפשם אל אזרחי ישראל ממצעדי איוולת. אזרחי ישראל נושאים עיניים להקמת ממשלה של אנשי אמת שתתווה את הדרך לעקירת רשות הטרור מן הארץ.

הכותב חבר בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי
תאריך:  27/10/2005   |   עודכן:  27/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דני רשף
עוד לא הסתיים פינוי הנפגעים מהשוק בחדרה וכבר מיהרו פוליטיקאים מימין ומשמאל לשפוך לתקשורת את סיסמאותיהם השחוקות, חסרות התכלית    האמת היא שלאיש אין פיתרון של ממש איך להפסיק את הטרור הזה
פרופ' משה שטרנפלד
על-פי הרפואה הסינית, הפרעות בראייה נובעות על-רקע פגיעה ראשונית או משנית בכבד    על-כן הטיפול שינתן קשור בכבד או בכיס-המרה שהוא מסלול בן-זוג לכבד
אביתר בן-צדף
רעם תותחי צה"ל, היורים על מטרות ריקות, מתערב עם שתיקת תושבי שדרות על ירי הקסאם על עירם    האם שוב תיאם צה"ל עם הרשות הפלשתינית להיכן יירו תותחי צה"ל על-מנת שלא יסכנו את המחבלים?
גורי גרוסמן
כל איומי שר הביטחון וגנרליו כי יגיבו בעוצמה חסרת תקדים אם יגיעו קסאמים לשדרות אחרי ההינתקות לא עושים רושם על הפלשתינים. תושבי שדרות יכולים להמשיך לפחד    אולי כדאי שצה"ל יפעיל סוף סוף את נשק "יום הדין" שלו - בום על-קולי ממטוסים
אלכס לוין
חלק חשוב במלחמה בינינו לבין הפלשתינים מתנהל בדעת הקהל    הנה סרטון פלשתיני שמראה איך הם רואים את האמת על הסכסוך בינינו    לראות ולהתעצבן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il