X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גדר-הפרדה מוגנת משני צידיה ונתמכת על-ידי התישבות יהודית מאסיבית מעבר לקו הירוק, חיונית לישראל כנשק במלחמתה באויב הפלשתיני הגדר תבלום את הגניבות, את החבירה המסוכנת לערביי ישראל, את הסתננות השב"חים ומגשימי "זכות השיבה",ואת הניצול הכלכלי הציני שהפלשתינים מנצלים את היהודים
▪  ▪  ▪

גדר אחת? שלוש גדרות בונה המדינה. אחת, מסביב לכל יישוב ביו"ש, והיא יעילה למדי: התרעה אלקטרונית, מצלמות, שטחי חיץ, כיתות כוננות. השנייה היא גדר-ההפרדה המפורסמת, הנמתחת בקו הירוק או בקרבתו, על-פי תכתיב אמריקני. גדר שלישית נבנית מסביב ל"גושים" ותפקידה לשמש כדור-הרגעה למרכז הליכוד, "הוכחה בשטח" שלפחות "הגושים" - לא ייעקרו. הגדר הזאת תוכננה כחלק מגדר-ההפרדה, כפריצה לעומק של גבול עתידי, לאמור: "דין אריאל, גוש עציון ומעלה אדומים כדין תל אביב".
באו האמריקנים ואילצו את שרון להקים גדר-הפרדה גם מול הגושים, ובכך הם הופרדו מן השטח הישראלי הריבוני. והיכן? על הקו הירוק!
זה מעשה חלם להמשיך ולבנות מסביב ל"גושים" גדר-הפרדה ב', שטעמה הפוליטי כבר ניטל ממנה. מדוע אין מסתפקים במערכות ההגנה שמסביב ליישובים? הלא מצד אחד חשף בוש את ערוות ה"ספין" מתוצרת שרון הקרוי "גושים", באלצו אותו לבנות גדר-הפרדה בין הגושים לבין ישראל, ומן הצד השני מכתיב בג"צ תוואי חונק והרסני, שגרם לאסיפה הכללית של כפר עציון - ואליה הצטרפו רבים - לקרוא לביטול הגדר הזאת מכל וכל, ובקיצור: אל תעשו טובות!
גם בבית אריה-עופרים התעוררה התנגדות דומה. הולך ומתברר שהגדר הזאת "למיוחסים" חותכת ומבתרת את הגושים, שוללת מהם אלפי דונם של אדמות מדינה ומעבירה בסמוך לבתיהם "גבול", המזמין התקפות ומכשיל התגוננות. היא גם יוצרת גטו מנותק מן המרחב שמסביב, מחובר למדינה בכביש-מסדרון חסום מימין ומשמאל במשטחי בטון גבוהים, חשוף להתקפות. ציר כיסופים ב'.
לנאבקים לבטל את הגדר המיוחדת ל"גושים" יש סיכויים טובים להצליח. היא חונקת גם את שכניהם הערבים, והם מתנגדים לה, ולאמריקנים לא איכפת, שהרי הגדר המשמעותית מבחינתם נבנית בלאו הכי בקו הירוק.
ולמתנחלים המודאגים מתוואי גדר-ההפרדה לאורך הקו הירוק ייאמר: הסירו דאגה מליבכם! ללא יישובים יהודים בעומק השטח אין לגדר הזאת עתיד, וגורלה יהיה כגורל ציר פילדלפי, שישראל לא יכלה להגן עליו, מהרגע שמחקה את היישובים היהודים שמאחוריו. סופה שהערבים יפרקו אותה ואת חלקיה ימכרו לה בחזרה.
לעומת זאת, גדר-הפרדה מוגנת משני צידיה ונתמכת על-ידי התישבות יהודית מאסיבית מעבר לקו הירוק, חיונית לישראל כנשק במלחמתה באויב הפלשתיני. מפני שאנחנו במלחמה ולא ב"סכסוך", ולא טרור מכה בנו, כי אם אויב שהטרור הוא נשק בידיו. ולא הידברות נחוצה לנו, כי אם ניצחון מוחץ, שבסופו האויב המובס מניף דגל לבן. כמו גרמניה הנאצית אחרי מפלתה, כמו במלחמות ישראל בתש"ח ובששת הימים. במלחמה מסוכן להתערבב עם אויב, ולכן נחוצה לנו גדר-הפרדה, שגם אם חלק מהמחבלים יתגברו עליה - היא תבלום את הגניבות, את החבירה המסוכנת לערביי ישראל, את הסתננות השב"חים ומגשימי "זכות השיבה", והעיקר - את הניצול הכלכלי הציני שהפלשתינים מנצלים את היהודים, שברוב איוולתם מאפשרים להם גם לחלוב את הפרה וגם להקיז את דמה.
ולכן, ממה נפשכם: אם יימצא לממשלה העוז להשתמש בגדר כנשק במלחמתנו באויב הפלשתיני - מוטב. ואם לאו, אל דאגה. ימיה קצרים.
רק חבל על הכסף.

תאריך:  03/11/2005   |   עודכן:  04/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
משפט קצר אחד מתוך שיחתן של שלוש נשים ברחוב מעורר מחשבה עמוקה על המאבק בין המינים, על סמכויות, פרנסה, פמיניזם ואחריות
עו"ד ליאת בכר-סגל
פרשת המעילות בבנק צפון אמריקה פרנסה לא מעט עיתונים וגם עורכי דין    אחד הספיחים הוא מחלוקת בין חברת הביטוח של הבנק ומפרק הבנק, כשבמוקד מעשי המירמה של בכירי הבנק
יובל ברנדשטטר MD
צה"ל החליט להפקיר את יצהר. האמנם?
טל רבינוביץ'
רועי גולדשלגר
כמו מפלגת העבודה בישראל, כך מפלגת ה-SPD בגרמניה תשמח להפיל את יריבתה (מפלגתה של הקאנצלרית מרקל) מן השלטון, אף שהיא לא בוחלת בישיבה עימה בקואליציה    לפוליטיקה בגרמניה צפויים עוד ימים סוערים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il