X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברוב מערכות התקשורת שולטות מספר משפחות שאינן מעוניינות, בלשון המעטה, בחשיפת הקשר המושחת בין הון לשלטון משפחות אלה הן הקובעות את סדר היום הציבורי על פי האינטרסים הכלכליים שלהן השחיתות הגדולה, שם חומסים מהציבור מאות מיליונים, אין כל סיכוי שתיחשף
▪  ▪  ▪

ושוב רוגשת הארץ, הכותרות זועקות: "שחיתות, בזבוז כספי ציבור, פרוטקציוניזם, קשר מחליא בין הון לשלטון", ועוד כהנה וכהנה מוצקים מצחינים הצפים על מי הביוב הציבוריים שלנו.
להבדיל מהעבר בו נחשפה השחיתות בספרים עבי הכרס של דוחות מבקר המדינה-הפעם, קודם הדפסת הדוח, מתפרסמים פרטים על 7 מהנושאים הנחקרים בימים אלה על ידי מבקר המדינה החדש, מיכה לינדנשטראוס, ועובדי משרדו. מעין פרומו לפני הפרסום המלא.
אנחנו קוראים את הכותרות, נדהמים מהמצפה לנו, מסננים קללה של ייאוש, ויודעים שמחר תתפרסמנה כותרות חדשות, הסערה בצלוחית המים המעופשים תשכח. ושוב כרגיל, המבקרים נובחים ושיירת השחיתות עוברת ומצפצפת על כולנו: המבקרים, הציבור הנבזז, ומערכת אכיפת החוק הקורסת.
אם ימשיך המבקר כקודמיו, לברבר ללא סמכות של הטלת סנקציות ועונשים כבדים על האחראים לשחיתות, חבל על כספו של משלם המיסים, המבוזבז על משרד מבקר המדינה ועובדיו. אם לא יחול שינוי משמעותי באכיפת ממצאי המבקר- מקומנו הבזוי בסולם השחיתות העולמית יובטח גם לשנים הבאות.
אנחנו יכולים רק לקנא בנורמות המקובלות בחברות הנסחרות בבורסה, לעומת האנרכיה המשתוללת בחלק ממוסדות הציבור שלנו. כמו במקרה האחרון של חברת ההיי-טק מרקורי, שבעקבות גילוי אי סדרים כספיים על ידי ועדת ביקורת, נאלץ מנכ"ל החברה ושניים מבכיריה להתפטר, בנוסף לצניחה של 30% בשווי מניותיה.
זאת ועוד, ד"ר לינדה עפרוני, המרבה להשמיע את דברי התוכחה שלה בנושאי השחיתות הציבורית לאוזניים אטומות, אמרה בראיון בגל"צ, כי הנושאים הנדונים הם רק קצה הקרחון.
לדעתה, התקשורת הטופחת על שכם עצמה כמובילה בראש חושפי השחיתות, זורה חול בעיני הציבור. היות שברוב מערכות התקשורת שולטות מספר משפחות שאינן מעוניינות, בלשון המעטה, בחשיפת הקשר המושחת בין הון לשלטון. משפחות אלה הן הקובעות לאמתו של דבר את סדר היום הציבורי על פי האינטרסים הכלכליים שלהן. כך שהשחיתות הגדולה, שם חומסים מהציבור מאות מיליונים, אין כל סיכוי שתיחשף לעיני הציבור.
שם מוקדי הכוח, שם מסמנים גם מי יהיו ראשי הממשלה ומי יהיו שריה, כי השלטון נקנה בכסף שלנו. כמו למשל הפרטת הנמלים, המעבירה לשליטתם של בעלי הון נכסי מדינה במחיר מגוחך. כשיבוא יום פקודה הם יגמלו בכספנו למיטיביהם. למותר להזכיר שהדג מסריח מראש הממשלה, הרוחץ בניקיון כפיים, מגלגל עיניים לשמים, אב מתנכר הראוי לגינוי, שאין לו מושג על הכנסותיהם ועיסוקיהם של בניו.
נורמה פסולה קיימת גם בנוהג בו עובדי מדינה בכירים, בעיקר מהמגזר הכלכלי, נקלטים בשוק הפרטי, שם זוכרים להם בדרך כלל את חסד נעוריהם.
לפיכך, חברי הכנסת אפללו ואברהם, אינם אלא שעירים לעזאזל המושלכים כטרף לציבור רעב כדי לבלבל את דעתנו ולהסיט אותנו מהמושחתים הגדולים. כמובן, שדין פרוטה כדין מאה, אין להרפות מאזובי הקיר, אך חלילה לנו להתעלם מיער הארזים, כי שם מצטבר ההון המושחת הגדול.

תאריך:  04/11/2005   |   עודכן:  04/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
אלעזר לוין
מאות מבטחי משנה מתכנסים מדי שנה בעיר הגרמנית השלווה, כדי לקבוע את גובה פרמיות ביטוחי הרכוש לכל העולם
ד"ר יוסף מריומה
את התשובה המשפטית, החוקית, והמוסמכת לכך נתנה כב' השופטת צילה צפת, מבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן, ממש בימים אלו
מנשה ברק
שלא כמו מלכים ורוזנים בחו"ל, מנהיגי ישראל, ובראשם בן-גוריון, לא הזדקקו מעולם לארמונות פאר וכיכרות כדי להוכיח לעם כי הם השליטים ומקבלי ההחלטות    אל לנו להתפעל מארמונות ווידזור ובקינגהם. הפאר שבהם מצביע על עובדה אחת - חולשה ופחד של היושבים בהם
נרי אבנרי
סביב רצח רבין עומדות יותר מדי שאלות קשות ומטרידות    הספקות מכרסמים ולא יעזור הטיוח    הגיעה העת להוציא את האמת העירומה לאור ולקבוע אחת ולתמיד מה באמת קרה שם בכיכר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il