X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שמעון פרס פונה למתפקדי העבודה לקראת הפריימריז במפלגה
▪  ▪  ▪

חברים יקרים,
ב- 9 בנובמבר 2005 נבחר את יו"ר המפלגה, מועמדנו לראשות הממשלה. בחירה זו אינה רק אישית אלא גם בחירה של דרך כדי לשרת את המדינה, לשמור על אחדותה ולזכות באמון הבוחרים, רצוי להתמקד בנושאים הבאים:
א. להמשיך את התהליך המדיני:
הצטרפנו לממשלה כדי לממש את היציאה מעזה. בלעדנו הדבר לא היה קם. נשאר בממשלה, אם ניתן יהיה לקדם את התהליך המדיני. ולא נצא. עזה אינה סוף פסוק, ויש להמשיך בתהליך המדיני כדי להגיע לשלום בר קיימא. נכה בטרור של החמאס ונסייע בידי הרשות הפלסטינאית להקים מדינה דמוקרטית ומפורזת הלוחמת בטרור. המלחמה בטרור אינה סיבה להפסקת המו"מ לשלום. המו"מ ישרת את המלחמה בטרור.
ב. חיזוק ירושלים ופיתוח הנגב והגליל:
פינוי הרצועה וצפון השומרון והחזרה הביתה לענייני ישראל, גילתה לנו בית שהוזנח. השקעות העתק בשטחים (50 מיליארד דולר) הביאו לעוני בישראל, למחסור ולהזנחה של הגליל והנגב. לקחתי על עצמי את נושא פיתוח הנגב והגליל - אשר יחד עם ירושלים - צריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות הלאומי של ישראל. מאז נושאים אלה הפכו לנושאים מרכזיים בפעילותנו.
ג. המלחמה בעוני:
במשך כמעט שלושים שנה העדיפו ממשלות הליכוד השקעה בשטחים, על חשבון הצרכים החברתיים של ישראל. ירושלים, הנגב והגליל הוזנחו. נפעל לשינוי העדיפויות. נשקיע בישראל, בחברתה ובעונייה. נפתח את ירושלים הנגב והגליל. יצאנו מעזה ואפשר לצאת גם מהעוני. אין הצדקה ש- 500 אלף איש יעמדו כעניים בפתחי בתי התמחוי. אין הצדקה ששליש מהילדים שלנו-יחיו בעוני. בוז'י הרצוג ואנוכי גיבשנו תוכנית ליציאה מהעוני. נוצר סיכוי שתוכניתנו תתקבל.
ד. מפלגה ממלכתית:
מפלגת העבודה בהנהגתי תמשיך בתפיסה ההיסטורית שלנו האומרת שעל מפלגה לשרת את המדינה ואת העם, ולא את חברי מרכזי המפלגות, וטובות ההנאה האישיות שלהם. צריך להעדיף את האינטרס החברתי על פני תאוות הבצע הפרטית. מפלגה שתפעל למען שלום וביטחון, ולא תשקע באשליות שווא. מפלגה שתשאף לשוויון זכויות של כל אזרחיה, ללא הפליה של דת או לאום. על המפלגה לפנות לדור הצעיר ולקרא לו להיכנס לחיים הפוליטיים. ואם יש שחיתות בפוליטיקה צריך להלחם בשחיתות, ולא להשאיר את גורל המדינה בידיים מקולקלות.
למפלגה נגרם נזק מההתמודדויות הבלתי פוסקות שהפכו כמעט לשגרת חייה. הדבר הזה הוציא שם רע למפלגה. ההכרעה בפריימריז תשים לה קץ. נצא מאוחדים יחדיו ונקים צוות הנהגה. השתתפותנו בממשלה תיקבע לפי מדיניותה ולא לפי נוחיותה.
אנו מפלגה רצינית, היסטורית; לא זיגזגית, לא של אחד בלב אחד בפה. נזכה באימון העם אם נעמוד על עקרונותינו ונפעל ביחד בהתאם להם. בלי מפלגת העבודה הכול יזוז ימינה. עם מפלגה מחוזקת נוכל לנוע ליעדים הנכונים.

תאריך:  09/11/2005   |   עודכן:  09/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ח"כ עמיר פרץ
עמיר פרץ פונה למתפקדי העבודה לקראת הפריימריז במפלגה
נחמיה תנא
מה קורה לענק תרבות המתערב בפוליטיקה
אברהם שרון
בבתי הספר נחלקים התלמידים לשניים - אלה שיש להוריהם כסף לספרי לימוד ואלה שאין. ההבדל הזה יוצר פערים גדולים, שינאה וקינאה, ופשע ואלימות, שרק הולכות וגדלות עם השנים    מערכת החינוך צריכה לטפל בזה ומהר
בועז מושקוביץ
מאחורי לי הרווי אוסוולד לא נמצאה מחתרת, אולי משום ערימת הגופות שקברה תחתיה את המידע החסר    ישנו איש הטוען כבר עשר שנים: "אני יריתי בו, אני הרגתי אותו", אבל הממצאים מראים שרבין נפגע זמן רב אחרי שעמיר ירה    מה הסבירות המתמטית שרצח רבין התרחש כפי שהוצג לנו?
יובל ברנדשטטר MD
האינתיפאדה הצרפתית הראשונה יוצאת לדרך    מי ימצמץ ראשון, צרפת או הג'יהאד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il