X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמו ההסתה שהכניסה תחמושת באקדח שרצח את יצחק רבין, כך ההסתה של פעילות כאילו פמיניסטיות נגד גברים שנפרדו מנשיהן, מכניסה שינאה בלב הנשים וגורמות להן להפריד את הילדים מאבותיהם ולהשאיר אותם בודדים וכואבים
▪  ▪  ▪

עברו חודשים לא מעטים מאז דברי ההסתה נגד רבין תורגמו לאקדח שירה, אבל רק שבועיים עברו מאז נשמעה הקריאה המתלהמת של נשים שונאות גברים לסתום את הפה לכל יצור ממין זכר, לא לשמוע אותם, לנדות אותם ולנתק אותם מילדיהם, עד שקמה דמות - מישהי (או מישהו) ונטלה את האקדח.
זה היה בסוף השבוע שעבר. אותה דמות חדרה לאתר של ארגון אבות הפועל למען משמורת משותפת ולמען קידום הצעת החוק של ח"כ חמי דורון לביטול חזקת הגיל הרך, מחקה את כל תכניו, והחליפה אותו בדברי נאצה, איומים, ולסיום - הבטחה לפרוץ לאתר שוב ולהרוס אותו בכל פעם שהאבות האלו, שכל חטאם הינו אהבתם לילדיהם ואשר נאבקים, כנגד כל הסיכויים, לקיים קשר עם ילדיהם, יופיעו בטלוויזיה.
זה התחיל בקריאה של עורכת הדין יונה מרקוביץ מעל דפי "הארץ" לדרוש מהיועץ המשפטי לממשלה להורות על סגירת האתר הקורא לפעול למען טובת הילד.
אחר כך, חנה בית הלחמי, אישה, ששינאת האב והגבר מעבירים אותה על שפתה ועל נימוסיה ומביאים לטענה הגסה כי מטרת האבות המנותקים אינה אלא רק "להיכנס נמוך ומרושע יותר בגרושותיהם". כך, במילים נוטפות ארס, בכדורי דומים ותחמושת לאקדח שיירה בכל קול המדגיש את חשיבותה של האבהות בחיי הילדים.
זה המשיך במאמר שכולו הסתה ודימיון חולני של אסתר הרצוג ב"מעריב" וקריאה לסתימת פיות לארגוני הגברים - הכוונת הטלסקופית הורכבה על האקדח.
ואז קואליציה של ארגוני נשים בקונצרט מתוזמן קראה לכל נושא תפקיד, מייצג ציבור, חבר כנסת, או עובד ציבור, להתעלם מאבות שמנותקים מילדיהם, מנשים הסובלות לצידם, מסבים או סבתות שאינם רואים את נכדיהם, וכמובן מכל ארגון של גברים באשר הם גברים - המחסנית הטעונה הוכנסה, קול הדריכה נשמע.
ניסיון ההשתקה הזה לא צלח. הכאב הזה הוא אמיתי, קשה, נורא, עמוק. זעקת האבות המנותקים, אבות שכולים לילדם חיים, יוצאת מעומק הלב.
הבכי הזה מפוצץ את הלבבות של המחוקקים הקשוחים ביותר ושל המראיינים המנוסים ביותר. מי יוכל להפנות ראשו לגבר בעמיו, שאינו יכול לעצור את דמעותיו הפורצות בכל פעם שהוא חושב על ילדיו שלא ראה אותם שנים? איך אפשר להתעלם מסבתא, אלמנת צה"ל, כשהיא מתייפחת כשהיא מספרת כיצד נגזל ממנה נכדה היחיד רק משום שנולד לבנה יחידה? המלחמה לקחה לבנה את אביו, חזקת הגיל הרך תיקח לבנה את נכדה.
ערוץ 10 חשף במהדורה המרכזית של יום שישי את המצוקה הזו. הכתבה סיפרה מה קרה לאבות שהיו מספיק טובים בזמן הנישואין לקחת את בנם מהגן, ללכת לאסיפת הורים בכל פעם שצריך, לקרוא סיפור, לרחוץ, להלביש, לסרק, להאכיל, לקנח את האף ולמחות דמעה, לנחם, לאהוב. הצופים הבינו שפתאום, כשההורים נפרדים, מנותקים הילדים מהאבות שכל כך אוהבים אותם ודואגים להם.
זה היה כנראה יותר מדי עבור הנשים ששינאת האב גדולה בליבן מאהבת הילד. הניצרה שוחררה, חלפו רק מספר שעות מאז השידור, ובאנג באנג, האקדח ירה!

תאריך:  27/11/2005   |   עודכן:  27/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
בטקס הפתיחה של המעבר החופשי ברפיח קרא אבו מאזן לשאהידים להילחם בישראל עד לשחרור ירושלים    וממשלת ישראל שותקת...
מוטי שפירא
פרופסור ברוורמן אמר שעמיר פרץ אינו סוציאליסט אלא טוני בלייר. האמנם?
דודו אלהרר
המפלגה החדשה בראשות שרון תרוץ "קדימה" להחזיר כל שטח אפשרי, למכור בנזיד עדשים נכסים לאומיים ולהפקיר את ביטחון העם, בלי לעשות חשבון לאיש    בעוד ארבעה חודשים, ליד הקלפי, יוכלו הבוחרים למנוע את הקטסטרופה
ד"ר שמואל גורדון
המבצע בג'נין הוא מודל לאסטרטגיה נבונה שמשמעותה מבצעים התקפיים ממוקדים ומוגבלים בזמן. לצאת מהר הוא שם המשחק
עו"ד ליאת בכר-סגל
עד כמה אחראית המדינה לנזקים שאירעו בשטח אוייב? מה מידת אחריותו של הניזוק עצמו אם אינו עושה את המיטב לשמור על עצמו ונכסיו, כמו למשל למגן את המיכלית שבה נהג לפני שנכנס לשטח דרום-לבנון ונפגע ממארב מחבלים?    בית המשפט קבע שלמדינה חלק נכבד באחריות ובפיצוי המתבקש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il